![]() |
Referaat schrijven wie kan me helpen? ik snap er niks van
IK moet voor mijn studie een referaat schrijven, maar ik snap er werkelijk niks van. ik weet niet hoe ik moet beginnen en hoe ik het uit moet werken.
Je moest eerst een onderwerp kiezen, mijn onderwerp is: Is er verband tussen het gegeven dat iemand een topmanager is en zijn of haar EQ en IQ? nou dat moet ik gaan uitwerken tot een onderzoeks vraag, maar ik snap er niks van ik ben echt aan het stressen, het moet na de zomervakantie af zijn kan iemand me helpen? of heeft er iemand tips? |
Tip - zoek een ander onderwerp :s :eek:
|
Citaat:
Hoe wil je dat trouwens toetsen? Ga je mensen onderzoeken op a) of ze wel of geen topmanager zijn (en hoe ga je dat definiëren?) b) wat hun EQ is (en hoe ga je dat meten?) en c) wat hun IQ is (ga je ze een IQ-test afnemen?)? |
Een referaat is toch mondeling? :confused:
|
volgens mij is een referaat een mondeling ja en bedoelt hij een betoog. Voor een betoog heb je een soort stelling nodig, dus qua onderwerp zit dat niet helemaal goed.
|
Referaat kan ook zijn nav een paper ofzo. Maar wat een onderwerp.. Als je ons wat vertelt over je opzet van het onderzoek kunnen we je misschien beter helpen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |