![]() |
Vriendin op vakantie
Heey,
Ik zou wel eens willen weten wat jullie je vriendin meegeven als ze op vakantie gaat.. :D |
Kuisheidsgordel?
Hoezo zou je d'r iets mee moeten geven? |
Nou, ze is nu op vakantie en heeft mijn oordopjes mee, want die had ze zelf niet.
|
Citaat:
|
Erm, niets? :confused: Misschien ergens 'n briefje verstoppen in haar tas, als ik de kans zou hebben, maar denk niet dat dat zou lukken... :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lekker ontopic trouwens |
Niks zodat ze terugkomt voor alles.
|
Hij heeft niets mee... gelukkig is hij nu terug op weg naar België!
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk een vriendin/vriendin zou ik wel zoiets mee geven :D Maar mijn relatie-vriend(in) toch niet... |
Citaat:
Al is t mij vorige keer wel gelukt :p |
Als hij alleen op vakantie zou gaan weet ik zoals vrijwel altijd vast wel weer wat creatiefs voor hem te doen/maken/regelen.
Voor een goede vriend van mij (toen hij op vakantie ging naar Spanje) heb ik een door mij geschreven brief op zijn kamer laten leggen. Die had ik al enige tijd van de voren naar het hotel opgestuurd, rubbertjes erbij gedaan en bezegeld met een vieze plakzoen. :cool: Vervolgens het hotel daar gebeld "er komt binnenkort een brief aan, voor..." en toen 2 uur voor zijn aankomst nog eens gebeld 'Gelieve de brief daar én daar neer te leggen.. " Een uur of 4 later belde hij me in tranen op omdat hij helemaal in een scheur had gelegen van het lachen: "Waaaaaaaaaah lief meisje, trouwen? :d". Enfin, meestal geef ik dus niets mee. Soms ook wel, maar probeer altijd wel origineel te blijven. Ook eens een gedachtenboekje gemaakt (Eén keer voor m'n vriend, één keer voor een goede vriend) met alle gedachten die mijn hoofd zouden passeren in de tijd dat ze weg zouden zijn... "En dan is het dinsdag en denk ik... " :o |
als ik op vakantie ga neem ik het spelletje Machiavelli mee van m'n vriend, want dat leek me (of eigenlijk een vriend van me) leuk om te spelen op vakantie
dus ehm iets leuks? ik neem aan dat ze zelf ook wel haar tassen in kan pakken |
Citaat:
|
Een kus en daar moet hij het maar mee doen.
|
Ik gaf mijn vriendje vorig jaar een foto van mij met een klein stukje tekst achterop
verder ga ik hem geen condooms of zo meegeven lijkt me :confused: |
Mijn vriend gaf me vorig jaar 50 euro mee. :)
|
Een zak met aarde van mijn tuin. En dan 's avonds, als het iets van 7 uur is, gaat zij op het zakje staan en ik in de tuin, kijken we naar de hemel en dan staan we samen op dezelfde aarde.
|
een goed boek?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb haar een knuffel gegeven.
En die heeft ze geloof k met mijn parfum in gespoten hahah :) |
De Gameboy met Pokemon Blue :p Hij zit iets van 3 dagen in de trein op de heenweg en 3 dagen op de terugweg. En hij blijft een maand lang in Griekenland in een klooster. Dus ja, je moet iets te doen hebben :D
Verder mn mp3 speler met muziek en audiobooks en Teaching Company. Voor het geval dat er geen stopcontacten zijn daar en hij zn iPod niet op kan laden. En ik krijg boeken mee, omdat ik zelf geen leuke meer heb. |
Wij zijn lekker ons tweetjes op vakantie geweest. We hebben onszelf lekker meegegeven.
|
ik zou hem/haar een vette SOA meegeven
|
Mijn vriend koopt elk jaar een boek voor me en soms schrijft ie er wat liefs in.
Ik geef hem niks mee... Nou ja, een kus :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |