![]() |
huid steviger maken
ik heb een een best wel slappe huid bij mijn buik, maar is het dan beter om bijvoorbeeld hard te gaan lopen of om buikspieroefeningen te gaan doen? ik hoef niet echt gewicht te verliezen.. maar wil die huid gewoon wat steviger maken, t liefst ook van mijn benen.. iemand een oplossing?
en er schijnen ook allemaal crèmes te zijn en zo, is er nog iets dat jullie aan raden dat helpt? |
Je huid of je spieren...dat lijkt me nogal een verschil...?
|
Citaat:
|
Naar het schijnt werken wisseldouches en massages. Maar ja, ik merk alvast niet zo veel verschil :o
|
Citaat:
|
Citaat:
:| |
Citaat:
|
Citaat:
Wat eventueel helpt is je houd goed behandelen, dagelijks met een bodylotion behandelen die je huid niet aantast (geen zware geparfumeerde zooi enzovoorts) en de genoemde wisseldouches kunnen helpen. Het is echter maar net aan jouw huid in hoeverre deze verstevigd kan worden. succes ermee |
sporten helpt... vooral hardlopen en fietsen... ik fiets op de hometrainer en loop weer hard sinds een paar weken en mn buik is 4 cm strakker geworden... dus mn huid is ook strakker geworden.... dat kan ik ook echt heel erg goed merken... nu zitten mn spijkerbroeken een stuk losser
ik denk trouwens ook dat je gezond moet gaan eten (als je dat al niet deed) want anders heeft het denk ik niet zoveel zin dus dat betekent ook dat je wat afvalt... anders wordt je buik niet strakker |
Citaat:
Maar als je al "los in je vel" zit, helpt sporten niet erg. Je kunt dan beter juist aankomen, dan gaat je huid vanzelf weer strak om je lijf zitten :p |
Citaat:
maar door je spieren wordt het toch ook gewoon strak??? als je eerst een beetje van die kwabarmen hebt en dan je armen gaat trainen dan wordt dat toch ook strak??? Volgens mij gaat dat met je buik precies zo |
Ga eens kijken bij accupunctuur of probeer taiji. Door bepaalde energiestromen te veranderen kan je je huid verstevigen. Hoe da precies zit weet ik allemaal niet. Weet wel dat er daar ook mogelijkheden zijn. En goede voeding, sporten, verzorgen is verder ook goed denk ik, zoals al gezegd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |