![]() |
Paardje
http://i92.photobucket.com/albums/l3...o/Img00119.jpg
http://i92.photobucket.com/albums/l3...o/Img00118.jpg Scheve foto's :) Ohja, trouwens, gaan er meer mensen volgend jaar naar Den Bosch? |
ik laat van het moment afhangen of ik volgend jaar een keer naar den bosch ga.
|
ik vind m gaaf!
mooie strakke lijnen, mooi kleurgebruik en heel simpel, maar dat spreekt mij heel erg aan! super! (y) |
Citaat:
|
Kikke! Vooral hoe hij kijkt(y) Ik zie alleen niet goed hoe hij zijn hoofd heeft gedraaid. Of zie je hem precies van de zijkant?
|
Illustratief gezien vind ik hem echt retegaaf. Heel mooi afgewerkt, kleuren, echt helemaal top. Heel erg leuk. Alleen zie ik er weinig 'kunst' in. Het is een beetje leeg, leuk om naar te kijken, gaaf om aan je muur te hebben, maar het maakt niets los.
Terecht dat ze je hebben aangenomen, ik ben benieuwd naar meer werk, ook naar het meer 'inhoudelijke' werk. En ja, rode-wijn-geblaat, ja, maar toch... |
Ik denk de hele tijd dat er iets vanuit het zwarte op me afspringt ofzo. Maar je kleurgebruik is super hoor!
|
Citaat:
Dat is precies zoals hij bedoelt is :) , het heeft geen kunstzinnige pretentie, het is spelen met het beeld! Ik heb deze gemaakt voor een vriend van me, hij had zo'n lege muur en wilde er graag een canvasje van mij aan hebben, dat werd deze! |
Geïnspireerd door Franz Marc zeker? Ik vind hem best goed gelukt.
|
Citaat:
Den bosch? daar woon ik :+) |
Supergaaf!
|
I love it! Subtiel doch eruit springend gebruik gemaakt van kleur nuances. Enige minpuntje, als ik het nog zo mag noemen is dat het hoofd van het paard vrij gecentreerd is, (persoonlijk geen liefhebber van) afsnijding aan de rechterkant en de achtergrond vergroten wel de ruimtesuggestie.
|
Illustratief idd erg vet. Kleurgebruik is ook mooi doch subtiel. De blauwe kleurtinten (achterste oor en hals) vind ik iets minder, maar niet storend.
|
Citaat:
|
Alles wat ik wilde zeggen, is al gezegd.. Geweldig oog en kleurgebruik (y)
De vormen vind ik echt geweldig :) |
@Broeder: Ik weet niet wie Franz Marc is, maar ik zal eens wat werk van hem opzoeken, misschien wordt ik dan alsnog geinspireerd door Franz Marc!
(edit: kijk plaatjes.. aaaah blaue reiter, haha, die ken ik wel... das vet!) @lovende 'kritiek': Danku, Danku. wees eens wat strenger!!! hahaha... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |