![]() |
Ik ga op vakantie en neem mee...
Vul in :)
tandenborstel kam ondergoed kleren mascara mp3 stijltang fotocamera batterijen |
Een goed humeur. ;)
|
drank en sigaretten
|
paspoort
geld muziek |
Citaat:
boeken pinpas |
Ik ga op vakantie en neem mee...
tandenborstel kam ondergoed kleren mascara mp3 stijltang fotocamera batterijen paspoort geld muziek drank en sigaretten Een goed humeur boeken pinpas En een foto van mn vriendin (leuk spel toch hé :)) |
heel veel haarlak :)
|
ipod
credit card telefoon camera mijn primaire vakantiebehoeftes. |
Ga ik op vakantie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vuilniszakken
tekentang |
geld
paspoort pinpas en nog allerlei andere dingen natuurlijk :) |
een heleboel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tampons? :bloos:
|
een ticket terug :o
|
Citaat:
|
chips
koekjes snoepjes |
Citaat:
|
Citaat:
en die vijf euro, die zou ik aanmijn eigen vraatzucht besteden. |
een toilettas +handdoek
een tent + slaapspullen kleding voor koud weer kleding voor warm weer schoon ondergoed en met de auto ook nog klapstoelen, een tray bier en een hoofdkussen |
pindakaas en hagelslag natuurlijk
lekker bammetje smeren |
camera
dagboek (gaat zelfs mee op n dagje strand oid, ik MOET altijd kunnen schrijven) discman&cd's bikini vriendinnetje paspoort&vliegticket wat kleren en de andere nodige zooi |
Citaat:
|
:) bammetjes klinkt toch lleuk
|
een dikke fret
|
Een cd met alle r&b hits van het moment.
|
verdovingsmiddel
ductape waterpomptang accu-boormachine breinaald butaanbrander schep om een gat van 2x1x1 mee te graven gewillige vrouwen vind ik daar wel. |
Neem dan een shovel mee om meteen een massagraf waardige kuil zu graben, gooi er wat smutzige wursten in, wacht op de corpulente mof, en dichtshovelen (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga niet eens op vakantie!!
|
mijn crackpijp
|
Citaat:
pas je in een koektrommel trouwens? ;) |
Citaat:
|
Wat ik meeneem naar Hongarije volgende week:
Toilettas met een shitload aan shampoo, zonnebrandcreme en make-up, standhanddoeken, gewone handdoeken, washandjes, theedoeken, afwasbortstel, zomerse kleding, ondergoed, lage sokjes, 3 bikini's, teenslippers en All Stars, föhn, iPod, telefoon, opladers, portemonee met paspoort, pinpas en een beetje contant geld, sudoku boekjes, leesboeken, een of meerdere zakken drop, en vast nog wel meer maar daat kan ik nu niet opkomen. Ik neem altijd te veel mee :(. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
reserve lenzen, voor als er weer eentje sneuvelt in het zwembad...
en: kleding, wasmiddel voor de handwas, handdoeken, weggooiwashandjes, toilettas met allerhande dingen voor haar en lijf, water, muesli repen, medicijnen, ID-kaart, portemonnee met pinpas en geld, zonnebril, zonnehoedje, ondergoed, bikini, teenslippers, loopschoenen (eigenlijk gewoon skate gympen, kan je ook op lopen :o), mp3 speler (met 6 GB!, voor de lange busreis)+oplader, telefoon + oplader, slaapzak, luchtbed, kussentje en een extra tas voor alles wat ik daar op vakantie ga kopen :P |
wat kan ik verstaan onder weggooiwashandjes? (klinkt erg handig namelijk)
|
muskietennet
muggenspul met minstens 30% DEET kleren cadeautjes cash mijn pinpas mn fototoestel |
gsm + oplader
kleding zwem spulletjes toilettas zooi leesboeken ( die ik nog moet aanschaffen of moet lenen :D ) paspoort/ID misschien mn ipod pinpas/geld |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01. |