![]() |
Hoeveel moet je verdienen gezien je leeftijd?
Ik had het al op een andere forum gezet maar ik had gewoon n vraagje van hoeveel je MOET uitbetaalt krijgen aangezien je leeftijd. Weet iemand dat? verzorgingshuis graag en ook als je ervaring hebt omdat je die opleiding volgt/heb gevolgd.
Bedankt voor jullie antwoord! Kan het namelijk nergens vinden :o |
minimum loon denk ik? dat is wat echt moet.. en daar staat een link over in een van die topics bovenaan.
|
het beste is dat gewoon te vragen aan de mensen die hetzelfde werk doen. (leeftijd en ervaring is natuurlijk van groot belang)
|
Kijk eens in je CAO.
|
Het minimum(jeugd)loon per 1 juli 2006 voor 19-jarigen bedraagt € 4,20 bruto per uur.
In een CAO kan daar van afgeweken worden maar die heb ik voor jou branche niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
4,20 is echt vreselijk weinig (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou omdat ik 18 ben 3,36? of zo moeten verdienen, maar krijg 4,90... Nou ja, dat mag ook wel, omdat het werk best zwaar is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tering man..dat is me nog niet een verhaal... :eek:
van 64 bladzijdes pffffff :( magoed ik zal het doorlezen.. en bedankt nog (y) (y) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en dat er zat baantjes zijn... hmz... ik vind het in het noorden nog al mee vallen, het is hier best moeilijk om een baan te vinden hoor, bijbaantje..
Alleen call center is er eigelijk altijd wel, als je naar uitzendbureaus gaat. Maar voor de rest valt het tegen, en winkels kom je eigelijk niet meer, want je bent 'te oud' ze hebben blijkbaar liever iemand van net 16, die stukken goedkoper is, dan iemand van 21 die de diploma's heeft gehaald... Ik ben dus nu allang blij dat ik als bijbaantje nu beetje kantoren schoonmaak, dan maar dat werk, maja dan heb ik tenminste wat :s |
Citaat:
|
Citaat:
In België krijg je vééééééééééél meer dan dat. Voor vijf euro kom ik echt m'n bed niet uit hoor :eek: zelfs zeven of acht euro vind ik te weinig. 19- krijgt waar ik werk €8.5, 19+ €9.5. Plus kilometervergoeding, plus maaltijdcheques. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een CAO heeft niets te zeggen over het wettelijk minimumloon, zoek maar de definitie op van 'minimum' en 'wet'.
|
Ik ben 19, en ben een schoonmaak CAO gewend geraakt waarbij ik als 18 jarige 7,50 kreeg. Ik kom nu dan ook echt mn bed niet uit voor minder dan 6 euro per uur.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |