![]() |
Trailer VS. Teaser
Ben gister naar de bios geweest waar ik geheel tegen mijn wil in de trailer van Lady In The Water voorgeschoteld kreeg. Ik wou deze film heel graag zien maar ik heb het gevoel dat het nu eigenlijk niet meer hoeft: 3/4 van het verhaal weet ik nu al.
Nou probeer ik zowieso altijd zo min mogelijk van het verhaal te weten tegen de tijd dat ik een film ga zien. Ik kijk naar wie hem geregisseerd heeft, wie er in zit, een paar sfeerplaatjes en soms het aantal sterren dat de EMPIRE en IMDB ervoor over hebben. Wat heb jij liever: De teaser of de trailer? |
Het maakt me niet uit, hoewel teasen natuurlijk best kinky is. Ik wil wel lekker geteased worden.
|
Een teaser is leuker :D !!
|
Wat is precies het verschil? :o
|
Teaser: sfeerplaatjes, acteurs/actrices/regie, releasedate.
Trailer: geeft wat meer informatie weg Zoiets. |
Laten we het er maar op houden dat een teaser korter is en (soms) (voor een deel) bestaat uit materiaal dat niet in de film te zien is.
|
Ik vind een trailer leuker, mits hij goed gemonteerd is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind een trailer waarin weinig weggegeven wordt altijd wel leuk. Zeker in de bioscoop kan een goede trailer me echt kippenvel bezorgen. Als er cruciale informatie wordt weggegeven word ik moordlustig.
Ik erger me trouwens de laatste tijd wel flink aan trailers die allemaal hetzelfde zijn, met die irritante diepe, lage Amerikanenstem. Trailers voor komedies waarbij het eerst de bedoeling is dat je denkt dat het een trailer voor een serieuze film is, totdat plotseling één of andere lompe komiek met zijn hoofd in beeld verschijnt. Of trailers voor actie- en horrorfilms die eindigen met een supersnelle montage van een serie hoogtepunten, en daarna de titel in beeld en nog één heel snel shot van een schrikkende vrouw ofzo. En trailers met de woorden 'in a world'. Ugh. |
Citaat:
|
Hoe heet die stand up comedian die dat stemmetje zo goed kon nadoen ook alweer ? :D
|
Citaat:
(die vind ik overigens geen stand-up comedian, maar een cabaretier) www.ernstvanderpasch.nl Die trailer als introfilmpje (Y) Zo droog :D |
Nee, het was zo'n Amerikaanse stand upper. Dat deed ie echt heel goed :cool: (y)
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=I-_QP...lo%20francisco |
Citaat:
|
Haha vet (y)
|
ONE MAN. ONE DESIRE
anyhow, ik prefereer meestal een trailer. Een teaser laat te weinig informatie over de film los. Tenzij ik toch al besloten had om de film te gaan kijken; in dat geval teaser noch trailer me boeien. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
En de Shining trailer is echt een MUST SEE. (y) |
Ik vraag af....Welke films hadden eigenlijk zo'n trailer waarin "One man, one desire" werd gezegd? :o
|
Citaat:
|
Overigens is die gast in die trailer niet de echte. Dat is Hal Douglas.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh, en IN A WORLD... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |