![]() |
Iedereen is weg..
Heb je eindelijk vakantie...., zijn al je vrienden op reis of in ieder geval hebben e geen tijd om leuke dingen te doen.
familie is in mij geval niet echt een optie. Nu heb ik me een aantal dagen vermaakt op de computer, met tv-kijken, in de zon zitten enz. Maar zijn er niet wat specTACULAIRdere dingen om in je eentje te doen? Of hoe vermaken jullie je? :o |
Ik vermaak mezelf door me te vervelen.
En het liefst verveel ik anderen |
Ik werk voornamelijk.
|
Drugs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezo vakantie? :o Ik ben nog steeds met mijn scriptie bezig op school. :p
En of je met dit weer veel spectaculaire kunt en wilt doen is nog maar de vraag. :o |
Sporten, lezen, schrijven, drinken (alleen of met anderen, het laatste liever, uiteraard), leren (niet te veel natuurlijk), lekker eten.
Blah. |
ik verdrink graag in de zoete wateren van dromeland
|
Ik lees mijn woordenboek door, zodat ik extra goed ben in de Neerlandsche taal om andere om hun fouten te wijzen.
Ik ben vandaag begonnen met de S en vind specTACULAIR een mooi woord. |
Forummen ;)
En buiten zitten lezen en lang uitslapen. :) |
@ magican: Dank U, voor uw taallesje.
|
Citaat:
|
Echt zwaar vervelend. (n) A en toe werken, het leuk maken met de mensen die er wel zijn (mensen die ik al een tijd niet gesproken heb ^^) Verder als het wer het toelaat een beetje sporten, beetje forummen en thatīs it.
|
internet
|
Citaat:
en veel bezig met vanalles regelen om terug naar school te gaan |
Werk, forum, Tour, vrienden, het weer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sex, drugs en rock 'n roll.
|
Ik ga straks het eerste seizoen van Family Guy kopen.
|
Gamen, films kijken, strips lezen, internetten, downloaden. Het liefts allemaal alleen, natuurlijk.
|
Citaat:
|
Aflevering van the Muppets gedownload. :cool:
|
Dawsons creek gedownload en die serie weer is terug aant kijken(Y).
verders bijna elke dag wel werken, uur of 5. In de tijd die ik daarna thuisben dingen afspreken met de mensen die er wel zijn, of gewoon wat luieren. Het is veels te warm om je druk te maken met dit weer:p. Anders wil ik ook nog wel is gaan hardlopen of een stukje fietsen. |
Zwemmen kakken zonnen eten trainen.
|
Zwemmen, liggen, slapen, zuipen, smoken, koekjes en taarten bakken, slenteren en uitgaan.
|
Treinspotten. :bloos: (y)
|
Bah, treinen en hitte. :(
|
jah het is niet makkelijk als iedereen op vakantie is.
zeker niet als je maandag jarig bent en er komen maar weinig mensen, dat is heeeeeel zielig. :( maar ja nu kan ik me vermaken met mijn verjaardags inkopen e.d. maar daarna zal ik net als jij in een zwart gat vallen, eenzaam en alleen ... :rolleyes: oh maar je vroeg of ik iets wist. nee. ik verveel me zelf ook dood. |
Andere mensen vervelen door voornamelijk zeer zinloze emails te sturen. En dan vooral naar de mensen die je niet mag ghehe.. :evil:
Puzzelboekjes & tijdschriften halen, die doen het ook altijd goed.. :) In je eentje shoppe (haha jaah :D ). Je hoeft totaal geen rekening met andere mensen te houden. Zeer fijn. Alleen niet in het weekend of op koopavond doen. Ik voel me dan altijd zo'n einzelganger :p Mensen opzoeken die je anders noooooooooit spreekt.. Niet omdat je ze niet mag, maar gewoonweg omdat je ze vergeet.. Ik laat dit keer ook weer iemand uit gouda bij me pitten na 1 jaar geen contact ;) Maar weet zeker dat we het leuk gaan hebben :) Maar echt iets spectaculairs?? Kun je dan wel doen in je eentje..??? Alhoewel, in je eentje uit! Dat is pas spectaculair :D |
Citaat:
|
Zwemmen, mensen leren kennen, verhalen schrijven, whatever.
|
Citaat:
en vrienden die ook niet op vakantie gaan |
Citaat:
|
Forumen en mensen zoeken die nog niet op vakantie zijn.
|
Werken, forummen, lezen, tv kijken, naar mijn vriendje, iets geheims doen wat mijn vriendje niet toevallig hier mag lezen, mijn konijn aaien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een vakantiebaantje, ik help mee in het huishouden, ik schrijf veel, zit op MSN en ik probeer ondanks de hitte ook nog te trainen. Zo kom ik mijn dagen wel door.
|
Citaat:
|
ben eigenlijk bijna constant aan't werk.
Hebben thuis een bedrijf met akkerbouw en bloemen, dus nu is het de drukste tijd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |