![]() |
ik moet constant naar de wc
sinds gisternacht meot ik elk uur naar de wc. dit heb ik wel eens gehad met blaasontstekingen, maar nu moet ik dan ook echt plassen, en niet zo'n beetje ook. maar ik drink helemaal niet meer dan normaal. ik drink sowieso te weinig, (jaja niet goed) maar dat heb ik niet drastisch veranderd ofzo.
ook ben ik de laatste tijd na het middageten heel erg misselijk en draaierig en opeens slaat dan moeheid toe. iemand ideeen? ik heb gewoon een vast ritme door mn werk, dus ik snap het allemaal niet helemaal. maar het is allebei erg vervelend (n) |
Geen idee, ik dacht eerst ook aan blaasontsteking... :confused:
|
Even je bloedsuiker laten prikken :)
|
wat zou er mis kunnen zijn met mn bloedsuiker dan?
|
Heel veel plassen is een symptoom van suikerziekte, dus dat weet je dan (of kun je uitsluiten).
|
Citaat:
Ik zou iig even langs de dokter gaan, dan kan hij dingen als bloedsuiker en blaasontsteking enzo iig even nakijken. |
Hm ja, vooral met dit weer moet je er extra goed voor zorgen dat je geen vocht tekort krijgt.
|
van vochttekort gaat je lichaam de waterreserves in je lichaam gebruiken, waardoor je heel veel naar de wc moet. en zoals myuki zegt; vooral met dit weer zou je daar wel eens last van kunnen hebben.
|
Citaat:
En waterreserves? Vochttekort stimuleert slechts (naast arginine vasopressine een heel arsenaal aan andere stofjes) de dorstprikkel. |
Ik dacht hetzelfde als Bloem, suikerziekte.
|
Citaat:
maar misschien is daar dan een andere verklaring voor? |
ik ga als het goed is morgen naar de dokter, ben benieuwd
|
Citaat:
|
Als je een SOA heb moet je ook elke keer plassen :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens de dokter heb ik geen blaasontsteking, en ik moet maar gewoon veel drinken en dan moet het over gaan
eben benieuwd |
Citaat:
wat gebeurd er als je veel drinkt? Dan moet je ook naar de wc :P Dus lekker veel drinken wat je dokter zegt! denk niet echt dat het probleem is opgelost :P -,- |
Citaat:
|
ik plas veel terwijl ik weinig drink ;)
ik ben wel moe, en dus aanvallen na mn middageten van moeheid duizeligheid e nmiselijkheid |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |