![]() |
Nog steeds pijn :s
hay,
Vraagje: is het normaal dat het nog steeds pijn doet,na toch wel euh, 6 keer ofzo (ongeveer) achja,als ik vanboven lig doet het soms geen pijn,maar andersom doet het nog steeds pijn :( |
Misschien ben je nog steeds te gespannen. Probeer tot rust te komen en geniet. Praat erover met je vriend! Een goed voorspel doet ook wonderen!
|
bij mij was dat ook wel in het begin, maar het ging beter als ik op hem ging zitten, en nu heb ik er helemaal geen pijn meer van (na 10 keer niet meer ofzo)
|
Bij mij deed het de eerste 13 keren (ongeveer) nog altijd pijn, maar die pijn nam geleidelijk af. Maak je maar geen zorgen, die pijn verdwijnt echt wel naarmate je 't meer doet. :)
|
bij mij doet het denk ik geen pijn (heb het nog nooit gedaan hoor) maar bij ehm 3 of 4 vingers ofzo doet het geen pijn... dus lijkt me Het ook geen pijn doen.....
ik denk dat je je gespannen gaat voelen als je gaat vrijen met je vriend...w ant je weet al dat het pijn gaat doen, dus ga je automatisch je spieren aanspannen... dusja.. misschien toch een langer voorspel... en anders weet ik het ook niet hoor :confused: |
Citaat:
|
Hebbik oowk nog.... ik had de 1e keer sex.. ut deej best au... en gelijk wilde ik ut niet meer.. geen sex dan heh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gaat wel weg die pijn,
alhoewel... ik heb het al super vaak gedaan en ik ben aan het begin nog steeds (onbewust :confused: ) gespannen, dus het begin is best klote bij mij.. maar daarna gaatie goed (y) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
het kan zijn dat de penis van je vriend te groot is voor je zodat hij tegen je baarmoeder aankomt. Als je bovenop zit kan je beter controleren hoever hij in je komt enzo..... misschien heb je daarom minder pijn bij dat standje
|
Citaat:
|
Pijn deed het bij mij alleen de eerst 2 of 3 keer ofzo.. Maar wat ik wel heb is dat het niet meteen goed gaat, hij gaat er wel in maar ik moet hem altijd bij sturen.. (schaam schaam) Herkent iemand dit en wat doe je eraan??
xxxx Rosie |
Citaat:
owww ja maar wij prate d'r zo'n beetje 5 keer in de week over al 7 maande lang ofzoiets..dus dat zal wel loslope.. en gespanne ben ik absoluut nie... :) dus... moet lukke he.. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Wat aan te doen? Gewoon, langer opgeilen! (bij ons dan) |
Citaat:
Hahaha kee dan, tis ook niet echt erg ofzo, tenminste mij maakt het niet uit maar wil ook wel eens zonder er bij te helpen, maar dat komt nog wel.. rosie |
Als het niet wil, dan heb je daar maar genoeg mee te nemen...
Deal with it! Je kunt altijd geheelonthouder worden :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |