Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Nog steeds pijn :s (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=144647)

freaky me 30-06-2002 13:28

Nog steeds pijn :s

hay,
Vraagje: is het normaal dat het nog steeds pijn doet,na toch wel euh, 6 keer ofzo (ongeveer)
achja,als ik vanboven lig doet het soms geen pijn,maar andersom doet het nog steeds pijn :(

Wuzzelez 30-06-2002 13:41

Misschien ben je nog steeds te gespannen. Probeer tot rust te komen en geniet. Praat erover met je vriend! Een goed voorspel doet ook wonderen!

sparkling star 01-07-2002 17:05

bij mij was dat ook wel in het begin, maar het ging beter als ik op hem ging zitten, en nu heb ik er helemaal geen pijn meer van (na 10 keer niet meer ofzo)

[^#ComeClose#'} 01-07-2002 17:25

Bij mij deed het de eerste 13 keren (ongeveer) nog altijd pijn, maar die pijn nam geleidelijk af. Maak je maar geen zorgen, die pijn verdwijnt echt wel naarmate je 't meer doet. :)

StefanLovertje 01-07-2002 17:29

bij mij doet het denk ik geen pijn (heb het nog nooit gedaan hoor) maar bij ehm 3 of 4 vingers ofzo doet het geen pijn... dus lijkt me Het ook geen pijn doen.....

ik denk dat je je gespannen gaat voelen als je gaat vrijen met je vriend...w ant je weet al dat het pijn gaat doen, dus ga je automatisch je spieren aanspannen... dusja.. misschien toch een langer voorspel...

en anders weet ik het ook niet hoor :confused:

SuperS 01-07-2002 20:48

Citaat:

StefanLovertje schreef:
bij mij doet het denk ik geen pijn (heb het nog nooit gedaan hoor) maar bij ehm 3 of 4 vingers ofzo doet het geen pijn... dus lijkt me Het ook geen pijn doen.....

3 ;) :D

pantzermench 03-07-2002 13:42

Hebbik oowk nog.... ik had de 1e keer sex.. ut deej best au... en gelijk wilde ik ut niet meer.. geen sex dan heh

nare man 03-07-2002 14:33

Citaat:

pantzermench schreef:
Hebbik oowk nog.... ik had de 1e keer sex.. ut deej best au... en gelijk wilde ik ut niet meer.. geen sex dan heh
Moet je ook niet meteen op je 13e gaan neuken, doos

Faery 03-07-2002 14:35

Citaat:

nare man schreef:

Zeg... zijn al deze reacties van jou op jonge neukende kotertjes puur uit frustratie, of gewoon omdat ze nog te jong zijn om te liggen rollebollen?

sas_andrea 03-07-2002 14:50

Citaat:

nare man schreef:

mindreader! ;)

nare man 03-07-2002 18:43

Citaat:

Faery schreef:
Zeg... zijn al deze reacties van jou op jonge neukende kotertjes puur uit frustratie, of gewoon omdat ze nog te jong zijn om te liggen rollebollen?
Beide :D

Arenda 04-07-2002 04:16

Citaat:

StefanLovertje schreef:

Ik vindt twee al auw :(

ZHAzha 04-07-2002 06:25

gaat wel weg die pijn,
alhoewel... ik heb het al super vaak gedaan en ik ben aan het begin nog steeds (onbewust :confused: ) gespannen, dus het begin is best klote bij mij.. maar daarna gaatie goed (y) :)

sparkling star 04-07-2002 09:39

Citaat:

StefanLovertje schreef:

daar kan je echt niet op rekenen, als je het met 3 of 4 vingers probeert dan gaat de wand van je vagina wel breder worden zodat de penis er gemakkelijk in kan, maar eigenlijk moet je er gewoon voor zorgen dat je je goed voelt bij je vriend en dat je ontspannen bent, dat je er op voorhand al over hebt gepraat, dat je niet te gespannen bent, dat je niet zenuwachtig bent ed. Je kan het dus niet zien hoeveel vingers er in geraken :D want dan kan het nog pijn doen als je te zenuwachtig bent.

sparkling star 04-07-2002 09:41

Citaat:

ZHAzha schreef:
(onbewust :confused: )
ja, dat kan dat je vagina zich onbewust opspant, als je bijvoorbeeld bang bent dat er iemand binnenkomt, dan gaat je vagina zich opspannen, ook al merk je het zelf niet.

wiwi 08-07-2002 17:16

het kan zijn dat de penis van je vriend te groot is voor je zodat hij tegen je baarmoeder aankomt. Als je bovenop zit kan je beter controleren hoever hij in je komt enzo..... misschien heb je daarom minder pijn bij dat standje

'I'he Prophet 08-07-2002 17:22

Citaat:

sparkling star schreef:

ja, dat kan dat je vagina zich onbewust opspant, als je bijvoorbeeld bang bent dat er iemand binnenkomt, dan gaat je vagina zich opspannen, ook al merk je het zelf niet.

Isset niet aanspannen?

Rosie 08-07-2002 19:34

Pijn deed het bij mij alleen de eerst 2 of 3 keer ofzo.. Maar wat ik wel heb is dat het niet meteen goed gaat, hij gaat er wel in maar ik moet hem altijd bij sturen.. (schaam schaam) Herkent iemand dit en wat doe je eraan??

xxxx Rosie

StefanLovertje 08-07-2002 21:23

Citaat:

sparkling star schreef:

daar kan je echt niet op rekenen, als je het met 3 of 4 vingers probeert dan gaat de wand van je vagina wel breder worden zodat de penis er gemakkelijk in kan, maar eigenlijk moet je er gewoon voor zorgen dat je je goed voelt bij je vriend en dat je ontspannen bent, dat je er op voorhand al over hebt gepraat, dat je niet te gespannen bent, dat je niet zenuwachtig bent ed. Je kan het dus niet zien hoeveel vingers er in geraken :D want dan kan het nog pijn doen als je te zenuwachtig bent.

owww ja maar wij prate d'r zo'n beetje 5 keer in de week over al 7 maande lang ofzoiets..dus dat zal wel loslope.. en gespanne ben ik absoluut nie... :) dus... moet lukke he.. :)

)Vampje( 08-07-2002 22:15

Citaat:

freaky me schreef:
hay,
Vraagje: is het normaal dat het nog steeds pijn doet,na toch wel euh, 6 keer ofzo (ongeveer)
achja,als ik vanboven lig doet het soms geen pijn,maar andersom doet het nog steeds pijn :(

Ach meid, ik heb het al wel 200 keer met hem gedaan, en het doet nog steeds regelmatig pijn. Is klote, maarja. Glijmiddel enzo verlicht het wel, en goed ontspannen.

sas_andrea 09-07-2002 10:58

Citaat:

Rosie schreef:
Pijn deed het bij mij alleen de eerst 2 of 3 keer ofzo.. Maar wat ik wel heb is dat het niet meteen goed gaat, hij gaat er wel in maar ik moet hem altijd bij sturen.. (schaam schaam) Herkent iemand dit en wat doe je eraan??

xxxx Rosie

hihi, dat heb ik ook heel vaak. Ik vind t juist wel lollig. Je moet je er gewoon niet te druk om maken. Ik heb dit trouwens alleen als ik niet helemaal nat ben. Voor de rest (y)
Wat aan te doen? Gewoon, langer opgeilen! (bij ons dan)

Rosie 09-07-2002 14:51

Citaat:

sas_andrea schreef:

hihi, dat heb ik ook heel vaak. Ik vind t juist wel lollig. Je moet je er gewoon niet te druk om maken. Ik heb dit trouwens alleen als ik niet helemaal nat ben. Voor de rest (y)
Wat aan te doen? Gewoon, langer opgeilen! (bij ons dan)

Hahaha kee dan, tis ook niet echt erg ofzo, tenminste mij maakt het niet uit maar wil ook wel eens zonder er bij te helpen, maar dat komt nog wel..

rosie

Thutshui 09-07-2002 15:08

Als het niet wil, dan heb je daar maar genoeg mee te nemen...

Deal with it!

Je kunt altijd geheelonthouder worden :D

'I'he Prophet 09-07-2002 16:16

Citaat:

Vampiria schreef:
Ach meid, ik heb het al wel 200 keer met hem gedaan, en het doet nog steeds regelmatig pijn. Is klote, maarja. Glijmiddel enzo verlicht het wel, en goed ontspannen.
Bij jou lag het toch ook voornamelijk aan de afmetingen? :p

Tsoenami 09-07-2002 17:36

Citaat:

Vampiria schreef:
help, dit geeft me niet direct hoop, heb het ook al +10 keer gedaan en heb ook nog steeds veel last van pijn, hopelijk duurt het bij mij géén 200 keer voordat de pijn verminderd!!

Tsu 18-07-2002 14:48

Citaat:

freaky me schreef:
hay,

Dat is vrij normaal. Ik heb er soms ook nog wel eens last van en dat na een jaar nog. Misschien moet je nog even wennen of moet je vriend je niet zo hard neuken ;)

Obli 18-07-2002 14:58

Citaat:

freaky me schreef:
hay,

TIP: probeer het een met een kleinere dildo :D

paultjuhhhh 18-07-2002 15:06

Citaat:

Faery schreef:

hij is jaloers dat hij ze niet heeft geneukt

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.