![]() |
Internet valt steeds uit
Middag!
Ik heb al 3 dagen dat mijn internet het af en aan doet, vrij irritant! De kabels zijn allemaal goed voor zover ik kan zien. Vlak voor ie uit valt geeft ie een kleine storing op de tv, ff een fractie van een seconde een flikkertje (wit balkjeachitg iets). Het komt nadat ik ff die digitale van upc er op had gegooid, maar er snel weer af had gehaald :) Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? :) bvd |
Welk Chello abonnement heb je?
Voor bijv. het Extreme abo zijn er maar een paar routers die officieel ondersteunt worden, dit ivm de snelheden van het abo. Onze Sitecom kon al niet omgaan met het Classic abonnement, de Linksys kan dat wel (en is ook een van de officieel ondersteunde routers die gegarandeerd werken als je het Extreme abo hebt). Vaak zitten dat soort dingen in routers die te warm worden of een te kleine iptable hebben en/of intern te traag zijn. Valt het internet nog steeds uit als je de router weghaald? |
zeehond hier :p
Hij heeft het altijd gedaan,. ook toen bij de vorige bewoner. Het is sinds de laatste 3 dagen dat ie het vertikt :) Kheb iig wel sitecom, en classic :) kusje fleppen!` |
Sitecom vervangen door een fatsoenlijke router en je problemen zouden opgelost moeten zijn. Was bij mij ook zo :)
|
maar hey, me MODEM maakt geen verbinding soms he, en die staat eerder in de schakel, dus waarom zou het dan me router zijn? :o
|
Heb je het modem al eens gereset? Stroom eraf, minuutje wachten en weer aan?
|
Citaat:
Wat voor modem heb je? Router zou het zijn omdat het gewoon een kutding is en ik 4 sitecoms versleten heb in 2 jaar :p (heb ook chello classic, zelfde probleem als jou & de sitecom was de oorzaak, vandaar). |
mja, ok, want het modem geeft telkens aan dat ie geen verbinding krijgt, dus vandaar :) Maar we gaan morgen weer ff knutselen ofzo, komt wel goed :p Anders chello eens boos opbellen XD
u hoort nog van ons! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |