![]() |
Het Kanaal...
Heey,, ik ben een meisje van 14 jaar en ga zowat iedere dag naar het kanaal... ik heb alleen 1 probleempje gekregen :s ik ben niet knap ofzo maar de meeste jongens vinden dat volgens mij wel.... want er zijn nou dus al 3 jongens die mij leuk vinden maar 1 daarvan is een vriend van mn zus de ander is een vriend van mn broer en de ander is ook nog een vriend van mn broer... en van de ene krijg ik superlieve mailtjes de ander stottert en die andere is gewoon super aardig....maar het grootste probleem...het zijn vrienden van elkaar... nou heb ik gister de hele dag mt 2 vriendinnen en 2 vrienden gezwommen was super gezellig en 1 jongen die mij leuk vind was er ook en we zaten later echt als een verliefd stel op een bankje.... het was geweldig maar ik weet nou echt niet wie ik het leukste vind.... hoe kan ik daar achter komen, want gister vond ik dus die ene leuk waarmee ik ook op een bankje had gezeten heel de tijd enzo... we gaan ook supergoed met elkaar om enzo...maar ik weet het gewoon niet meer... kunnen jullie mij helpen :confused: Het is een beetjj een lastig verhaal geworden hoop dat jullie het snappen...Kusjj Kusjj PrinCeSs Aardbei...
|
hmmm
|
Het is inderdaad een lastig verhaal...
|
Je vind ze geen van 3'en het leukste dus waarom zou je het perse willen?Ben je wanhopig en wil je perse een vriend?
|
Citaat:
|
Is dit een variant op de prinses en de erwt? De prinses en haar aardbeien?
Ik zou ze gewoon alle 3 kiezen, lekker gezellig. :) |
Om me aan te sluiten bij Estar: dat de jongens je leuk vinden wil nog niet zeggen dat je er eentje moet kiezen. Zie ze anders een paar dage niet (misschien ga je nog op vakantie?) en dan merk je vanzelf wel wie je het meest mist, en of je ze überhaupt mist. Met eenmalige acties zou ik uitkijken, het zijn blijkbaar wel goede vrienden van jou(w broer/zus).
|
Als je minder bReEZaH gaat doen, vinden de jongens je ook minder leuk. Dus begin maar eens met van PrINcES aARDbeI Prinses aardbei te maken.
|
Wat Estar zegt. :)
|
er is een verschil tussen leuk vinden en verliefd zijn meid :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De rechtvaardiging schuilt in het onderschrift: een spelfout voor iedereen.
|
Met zn 4-en opgeven voor dismissed.
Kunnen we nog meer lachen. |
Citaat:
|
Dat heb ik vorige zomer ook meegemaakt. Kiezen uit 3 jongens. :o Ik had wel zin in een vriend maar vond ze alle drie niet uitblinken, toch heb ik de meest speciale uitgekozen en dat was een goede keuze. We zijn nog steeds bij elkaar. :) Ben achteraf blij dat ik hem gekozen heb, nu ik zie hoe de andere 2 echt zijn. (n)
|
thanxx voor alle reactie's ik vind sommige beetje lullig maar kijk ik vind 1 van die drie wel superleuk maar ik ben gewoon bang dat als ik met hem neem dat ik dan vrienden uit elkaar ga halen.... snap je ?
|
Citaat:
je klinkt niet echt verliefd prinses, 'kies' ze gewoon alle drie niet |
Citaat:
|
Quit the crap.
Je bent niet verliefd. Een relatie met zo'n jongen nemen, is die gast bedriegen. En gatverdegatver ik ben het eens met Magiër eens. |
Citaat:
|
Als je twijfelt welke je het leukst vindt, vind je ze geen van allen leuk. Verder: interpunctie is goed.
|
Ik ben het met iedereen eens zo ongeveer.
|
ik zou die ene kiezen die stottert :confused:
|
Ik zou een foto posten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat kan jou t schelen dat je die vrienden uit elkaar drijft, dat gebeurd vast niet als je eerlijk blijft. En je moet gewoon doen waar je je lekker bij voelt, wat al gezegd is, je hoeft niks.
En wat een domme reacties verder, ze is veertien, laat haar lekker. Ik walg zo van al die mensen die denken dat ze beter zijn omdat ze ouder zijn, hoe was jij toen je 14 was, niet veel beter waarschijnlijk en zo hoort het ook. Stelletje mongolen. |
Citaat:
|
Wat een vreemde topic titel :o :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Yeah right. Ze vraagt advies - wij geven advies en jij noemt ons daarom mongolen. Ik heb zelden zoveel medelijden met iemand gehad. |
Citaat:
en wat jij doet is geen advies geven, trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
Knap dat je dat weet. Ik heb jou namelijk niet in mijn msn-lijst of ooit op msn gehad. En och; advies is maar hoe je het interpreteert. |
Tududu offtopic reacties heeft ze nu wel genoeg gehad, als je niks te vertellen hebt dat een beetje ontopic is zeg je maar gewoon niks.
|
Neem ze gewoon alle drie. :o
Het is mogelijk, ondanks dat het vrienden van elkaar zijn, haha. Je vind geen van 3-en echt leuk, dus ik zeg; Ga voor nummer 4, diegene die je dus wel echt leuk vind. ;) |
Citaat:
|
Waarom maak je er geen kwartet van?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |