![]() |
Unimaas vraagjes
Waar vindt ik de boekenlijst voor komend jaar? (nederlands recht)
En een agenda met gebeurtenissen van het hele jaar lijkt me ook wel handig alleen kan ik die nergens vinden. Zou wel willen weten wanneer de vakanties zijn want dan kan ik dat regelen met werk enzo. |
Citaat:
Veel plezier, 't is echt een geweldige studie. (y) *Duikt weg voor MickeyV* |
Ik weet niet of het bij rechten anders is dan bij psychologie, maar ik heb nooit een complete boekenlijst toegestuurd gekregen aan het begin van het jaar.
In de studiegids staat wel bij bijna alle blokken welke boeken gebruikt worden, of anders krijg je het te horen aan het eind van het blok waar je mee bezig bent. |
Ik zie dat er dus géén herfst vakantie is :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mensen van de unimaas???
|
Ik heb cultuurwetenschappen gedaan, en wij hadden geen herfstvakantie, maar dat wordt volgens mij per faculteit geregeld.
Ik heb trouwens ook nooit een boekenlijst gehad, vanuit de studievereniging kreeg je ieder blok een lijst met boeken die handig waren om te hebben, die kon je dan evt bij hun bestellen. Maar ook dat zal per faculteit/opleiding verschillen dus eigenlijk heb je helemaal niks aan mijn reply.. |
Oké maar als je dan boeken wilt kopen van iemand die met de opleiding is gestopt? Een kennis van me is gestopt en wilt mij zijn boeken verkopen maar dan moet ik natuurlijk wél weten welke boeken.
|
Citaat:
|
Herfstvakantie heb ik ook nooit gedacht. Wel met kerstmis, en ook met carnaval (het is wel maastricht natuurlijk ;)). En de zomer uiteraard.
|
Citaat:
Meestal heb je 7 weken colleges, dan 3 weken tentamens (en dus veel vrij). |
Op de RuG heb je een leesweek (Letteren), maar als je al alles gelezen hebt, ben je dus in principe vrij :)
|
Omdat het andere topic niet open mocht blijven:
Zoals de nieuwe studenten van unimaas weten is er op 28 aug een introductie (voor rechten dan) Midden in die introductie moeten we de boeken halen terwijl we daarna nog vanalles gaan doen :s . Ik ga echt niet met die spullen op de BBQ enzo rondlopen. Hoe gaan jullie dat doen? |
Heb je geen tijd om even naar je kamer te gaan?
Als iedereen hetzelfde probleem heeft, wordt er vast wel iets voor verzonnen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36. |