![]() |
[maximum berichtlengte] Er klopt iets niet!
Hoi!
Toenet probeerde ik een reactie te plaatsen met 49.437 tekens erin. Tenminste, ik klikte op [controleer lengte van het bericht] en toen stond er "Jouw bericht bestaat uit 49437 tekens. Het maximaal aantal toegestane tekens is 50000". Dus ik dacht: "Mooi! Posten maar!". Maar toen werd er alsnog gezegd dat er teveel tekens in mijn post zitten en dat ik het wel kon vergeten als ik 'm niet aanpaste of zoiets. Dus één van beide functies werkt niet helemaal correct, zou ik zeggen (of allebei natuurlijk!). Ik ben blij dat ik jullie heb kunnen helpen bij het oplossen van zo'n belangrijk probleem. Daar wordt het forum en iedereen uiteindelijk beter van toch? (y) |
als direct betrokkene bij en slachtoffer van deze schande, steun ik dit topic volledig
|
Of je wacht op de nieuwe forumsoftware .;)
|
Citaat:
|
Zo'n groot probleem is het nou ook weer niet he.
|
Als je een post maakt met 50 duizend tekens, dan zitten er misschien ook wel teveel smiley's in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vindt je het gek dat mensen jullie niet meer geloven als er weer eens geroepen wordt dat die en die verandering meegenomen wordt in de nieuwe software? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik wil als je er prijs op stelt best nog een aantal voorbeelden opzoeken hoor. |
ik als niet-fb kan de komst van de nieuwe forumsoftware op korte termijn bevestigen.
(whahahaha. Jon is niet op kantoor, Maurice is taking over) |
Citaat:
|
Citaat:
|
On-topic alsjeblieft :p
Overigens, heeft het nou zin dat ik dit soort kleine dingetjes onder de aandacht breng of kan ik het net zo goed niet doen? Ik bedoel, het maakt me niet zoveel uit of het nou snel gefixt wordt of niet, als het op een lijstje met known bugs of future development komt vind ik het ook al prachtig ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er wordt niks aangekondigd. er word alleen selectief antwoord gegeven op vragen. daardoor verplichten we ons tot niks. maar als de tijd rijp is krijg je het echt om je oren gepetst hoor.
(shit, Jon is allang op kantoor) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
no offence jon ;x |
Citaat:
Als we binnenkort weer kunnen zoeken op inhoud, zal ik het je laten zien. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast zeg jij dat je helemaal niet twee jaar roept dat er nieuwe software aankomt. Dat is wél zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
collegae/concurrenten van het beruchte ll.com hebben vB3.5.4 draaien mét skin.
dit ter informatie. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=156067 :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31. |