![]() |
Zweten
Ik ben iemand die het nogal snel warm heeft en daardoor snel gaat zweten. Het probleem met dit weer is dat je vaak zweet, ook al zit je gewoon niets te doen. Wat ik dan vooral merk is dat ik tussen mijn billen zweet, opzich niet zo'n erg probleem, maar het stinkt nogal. Ik was mij verder altijd goed, maar het blijft gewoon. Weet iemand of dit normaal is en of je er wat aan kan doen? Loop met dit weer nogal vaak in boxer rond, maar echt lekker is het niet zo...
|
Ik spring elke dag ff 2 min onder de koude douche in de ochtend. Misschien helpt deo ofzo :confused:.
En trouwens: Wat is het probleem, vrouwe houden van mannelijke ...'aroma's :D |
Zoals ik al zei, wassen doe ik wel, vaak douche ik elke dag ook wel, maar het stinkt gewoon erg en niet eens naar normaal zweet.
|
Citaat:
|
wat eet en drink je zoal op een dag
want bepaalde kruiden kunnen gaan stinken zeg maar met zweten en van bvb cola ga je al meer zweten :) |
Citaat:
|
Citaat:
@Morgan: Heeft er niets mee te maken. Ik was me twee keer pe dag goed, maar vlak na het wassen begint het al... |
Twee x per dag? :nono:
|
Citaat:
Then again, hoe vaak ruiken vrouwen aan je bilspleet..? |
Je kan altijd botox laten inspuiten op de plaatsen waar je vaak zweet want dan stopt het overmatig zweten...maja een bilspleet met botox lijkt me niet handig :)
|
Citaat:
|
kan het zijn dat je iets van een infectie hebt ofzo? ik zou het niet weten... als je je namelijk goed wast enzo stinkt zweet niet. Meestal is er sprake van een infectie of ontsteking als een *afscheiding* van je lichaam erg stinkt
|
Citaat:
Geen idee wat je eraan zou kunnen doen... |
Citaat:
|
Citaat:
geur en stank zijn wel van elkaar te onderscheiden |
Ik neem aan dat als je perse niet in je bilspleet wilt zweten, je daar gewoon iets op kan doen. Er is een bepaalde deo, genaamd odorex en die houdt het zweten meer tegen. Je zou je bilspleet daarmee kunnen... besprenkelen. :o:)
|
Iets serieuzere antwoorden mogen wel hoor mensen ;)
Dat ik zweet vind ik niet zo erg, wat wil je ook met dit weer. Het ruikt alleen een beetje apart... Vraag me af of het normaal is of dat ik toch iets verkeerd doe of iets heb. |
Citaat:
|
Misschien drink je te weinig water, dan word je zweet heel geconcentreerd en ruikt het sterker. Twee liter per dag (meer als het warm is) en caffeinerijke drankjes als koffie en cola laten staan :)
P.S. 's ochtends een liter en s' avonds een liter werkt niet, je moet het verspreiden. Als je dorst hebt, is het eigenlijk al te laat ;) |
Citaat:
|
Citaat:
en dan ga je wat drinken, daar is niks ernstig of te laats aan. |
Citaat:
Wat misschien een idee is, is om je zeker met dit warme weer een keer erg goed te scrubben, dan haal je meteen alle (veel) dode huidcellen weg. :) |
Citaat:
|
Dat is gewoon normaal jo!
ik heb het ook snel warm en zweet ook heel snel! Die geur is niet altijd lekker...maar wel met het sporten! Dan weet je dat je hard heb gewerkt! Ik zou ook graag elke dag onder de douch willen! maar helaas dat kan niet. Want als ik elke dag gaat dan krijg ik een droge huid :O Dus om de dag douchen ;) en elke dag en avond wassen ;) Suc6 verder! |
Citaat:
Ik drink heel veel ater en toch ruikt het neit lekker! |
Het ruikt niet naar gewoon zweet wat van je oksels vandaan komt en ik krijg het (zeker met dit weer) ook als ik op m'n kont computer, eet of tv kijk (gewoon zitten dus).
|
Citaat:
|
dat van dat vele water drinken klopt
ik dronk eerder ook nooit genoeg water en zweette me altijd kapot... vooral in mn gezicht... en toen werd mij aangeraden om meer water te gaan drinken en ik heb er een stuk minder last van maar met dit weer is er gewoon niets tegen te doen... iedereen zweet en degene die zegt dat ze niet zweten die geloof ik niet |
Citaat:
En een ruwere scrub voor de overige niet-gevoelige lichaamsdelen. |
Citaat:
bij mij is het..als ik veel drink dat ik pas echt zweet ect ect! |
Citaat:
Maar bij je bilspleet is het zowiezo al warm van natuur! Dus krijg je ook eerder zweet! Ik weet precies hoe het ruikt! Je kan deo of zo spuiten of what ever maar je blijft het ruiken! |
Je hebt ook deo's die als je die opsmeert ervoor zorgen dat er 5 dagen lang geen zweet uit de ingesmeerde plek komt. k weet alleen niet of het wel verantwoord is om dat op je bilspleet te smeren :P
|
Citaat:
Maar opzich wel handig maar niet handig als je het over je hele lichaam smeert. Want je mmoet toch wel eens kunnen zweten! |
Zolang het de natuurlijke vochtbalans niet aantast, kan het op specifieke plaatsen wel worden aangebracht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |