![]() |
The Fast The Furious : Tokyo Drift
Heeft iemand anders al deze film gezien? Is hier in Belgie uit sinds woensdag 19/07.
Was een mooi filmpje met mooie racen en een mooie griet :) alleen vond ik dat er wat meer technische zaken mochten aan bod komen zoals tuning en nitro en zo'n stuff. |
ja, ik heb hem 2 weken geleden gedownt, ja er zit weinig racen in maar het gaat nu meer over het wereldje wel een leuke film vooral als die tegen vin diesel gaat aan het eind
|
Als Vin Diesel erin zit, ben ik al fan (Y)
|
Citaat:
|
Ik blijf het herhalen: het klinkt als een computerspel van EA.
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuk, nu hoef ik m niet meer te zien (Y) |
Was wel leuke film niet echt speciaal.
Maar in ieder geval beter dan deel 2 :) |
Citaat:
'ja, ik heb hem 2 weken geleden gedownt, ja er zit weinig racen in maar het gaat nu meer over het wereldje wel een leuke film vooral als die tegen vin diesel gaat aan het eind' En met mijn 3 seconden bedoel ik alleen maar dat hij een kleine rol heeft |
Lijkt me zo hilarisch slecht dat het weer leuk wordt. Ik verwacht Torque niveau.
|
Intens gay. En idd, torque, ik ben destijds gewoon geschrokken van die film. :( Met motoren over treinen en door treinen rijden, etcetera. Star wars was er niets bij. Wtf wtf wtf.
|
Citaat:
http://www.sailordream.com/PGSM/Mult...ko/Keiko08.jpg <333 |
Citaat:
Dit is d'r dus: http://upload.marcade.net/Keiko08.jpg |
Net gezien, niet echt schokkend, een of andere gare gozer met een kut accent.
maja wanneer komt deel 4 :P. |
Citaat:
|
De hoofdpersonage heeft een beetje een raar accent.
|
Dat vond ik dus ook. :s
|
Ze mochten die Japanse dame(s) wel wat meer tekst geven in deze film (n)
En die hoofdrolspeler speelt een 17 jarige.. maar had net zo goed de vader kunnen spelen o_O" |
weet iemand van jullie hoe dat nummer heet dat je op het allerlaatst van de film hoort
jOrdii |
dat hoor je a;s ie tegen vin diesel gaat rijden volgens mij
|
Citaat:
En idd, belachelijk dat die kerel als 17 jarige moest overkomen. |
Ik dacht eerst dat die rond de 30 jaar was. :D
|
waarom gaan mensen niet gewoon eens bij een echte race kijken ?
dan hoef je tenminste niet naar twijfelachtige acteerprestaties en een rampzalig verhaal te kijken om auto's te zien. |
Je weet toch, pimping is the shit, tuning en zo.
Stelletje gekken. Vooral die opmerking wat die gozer in het begin maakt,: 'if you put a V8 in it, it works better' Domme amerikanen, alleen maar power. |
Ik vond het toch een geslaagde film. Wel spijtig dat het meer om driften ging en niet om snelheid, en de maffia die erin voorkomt zou wat meer mogen uitgspeeld worden.
|
Citaat:
|
Dat kan dus echt nooit wat die doen.
|
Toffe film (y)
|
Echt een enorme chav movie (y)
Tunen is immers ook voor paupers :) |
Hmmz ik werk in de bios en die film was zo slecht dat ik maar van zaal geruild ben :|
al vond ik het openingsnummer wel leuk, van wie is die? |
Citaat:
|
Men neme:
- Lelijk gekleurde auto's - Races die grotendeels met de comp gemaakt zijn - Een paar hoeren als invulling - Stoere jongens die de boze bazen overwinnen - een standaard clichematig kutverhaal Voila. |
- Een kut amerikaan met een kut accent en een kut kop,
|
Nou, nu ben ik zomaar benieuwd.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |