![]() |
Sqruiten
Hallo,
Het klinkt misschien harstikke raar, maar mijn vriendin wilt weten hoe je moet Squirten. Ik hoop dat jullie haar vraag willen beandwoorden, want ze is eigenlijk wel benieuwd wat er dan gebeurt etc etc. Alvast harstikke bedankt, Groetjes Laura, en 3rikj3..!! |
Euhw beetje g-spot stimuleren en kijken of het er van komt hè!
|
haha je vriendin is benieuwd... erg geloofwaardig
|
wat is squirten?
|
|
Denk je nou werkelijk dat ik termen die met seks te maken hebben op ga zoeken op internet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://duikertjes.com/ejaculatie.htm Genoeg info voor een werkstuk. |
Citaat:
Inderdaad |
Waarom is je onderwerp Sqruiten en vraag je iets over Squirten?
|
squirten is gewoon een vernederlandsing van to squirt, wat min of meer 'spuiten' betekent (niet precies, maar wel ongeveer)
|
Citaat:
sommige vrouwen kunnen het, sommige kunnen het leren en voor het grootste deel is het totaal onmogelijk dus suc7 ermee |
Citaat:
|
Citaat:
|
dank voor deze verheldering en vergroting van mijn kennis...
|
Citaat:
elke vrouw kan het |
Citaat:
|
Citaat:
|
vrouwen die spuiten pissen gewoon, niets meer niets minder.
|
beetje onzindelijk
|
De Topic titel moet ook zijn Squirten spel foutje dus.. :bloos:
Bij mijn vriendin lukt het niet, nu zag ik dat iemand reageerde met je kan het aanleren. Wat is nu echt een hele goede tip voor mijn vriendin of mij..? |
eerst flink wat vocht erin blazen..
weet ik ut.... Misschien een rare vraag maar waarom wil ze dit????!?!?!?! |
Citaat:
|
Ik las 'spruiten'.
|
Citaat:
|
Leer spellen.
|
Citaat:
(en nu ga je me zeker zeggen dat je profiel info niet klopt en dat je eigenlijk een vrouw bent he? :P) |
Citaat:
|
Ik kan het. Alleen als mijn vriend me vingert en we massage olie erbij gebruiken. No joke. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom moet ze het persé kunnen? Ik kan het wel, maar ik kan het ook niet oproepen, het gebeurt gewoon af en toe. En het geeft alleen een vieze troep. Ik zou niet weten hoe een vrouw dit moet leren, volgens mij heeft ze dat niet echt onder controle? Ik kan ook niet klaarkomen op commando?
|
Is het eigenlijk al gelukt? Zo ja hoe heb je het voor elkaar gekregen?
|
Ik kan het alleen als ik het zelf doe. Mijn vriend heeft het 1 keer gezien en die schrok zich dood ;) Dushja dat was niet zo geweldig sindsdien kan ik het ook niet meer als hij er is.
Voor de rest is het niet zo geweldig van te voren wel naar de wc gaan dan heb je minder vocht wat vrij komt (anders mag je je hele bed afhalen en leg een handdoek onder je kont. Vertel je vriendin dat ze alleen aan haar uhm vagina moet denken en hoe jij of zij haarzelf vingert. Ik hou mijn adem dan ook nog wel eens in (meer intens) en hmja gewoon erg goed consentreren. maarja ik snap niet dat spuiten zo geweldig moet zijn ik vind het alleen zeer irri. de clue is dus je gedachte op 1 ding zetten. |
Gaan we proberen! (y)
|
Citaat:
|
Nou ik heb er persoonlijk niet echt behoefte aan... natte, kleffe teringzooi.... nee dank je.
|
Citaat:
En ten tweede het enige plekje waar zich zoveel vocht kan ophopen om te spuiten is de blaas en alles wat uit de blaas komt is pis. De vagina rand is een slijmrand met cellen die helemaal niet snel vocht kunnen produceren. |
het lijkt me echt geil als ik me vriendin zou kunnen klaar laten spuiten/squirten. Maar ben wel van mening dat dit iets voor gevorderde mensen is, en meestal ook wat ouder.
|
Spuitend klaarkomen is, heel plastisch gezegd, het afscheiden van een bepaalde vloeistof en met een bepaalde kracht vanuit de vagina. Er is veel onduidelijkheid over wat de samenstelling van deze vloeistof is. In de medische wereld waren er verschillende stromingen. Veel onderzoeken zijn er naar gedaan en eigenlijk is er nog steeds niets wetenschappelijks bewezen. Vast staat wel dat het geen urine zou kunnen zijn. Bepaalde test hebben uitgewezen dat er nagenoeg weinig tot geen amoniak te vinden zou zijn in deze vloeistof. En dat deze vloeistof via de urineweg afgescheiden zou worden? Ook het mannelijke sperma wordt afgevoerd door de urinebuis van de man en daar hoor je niemand over, toch? Waar het dan wel vandaan komt en wat het is? We hebben er geen flauw idee van en eigenlijk zal het ons ook een zorg zijn.
-edit hoho dat was een quote, ikb en niet zo'n kenner. |
ja natuurlijk weet de wetenschap er niks van, want die wetenschappers zien nauwelijks pussy in hun leven, laat staat aanraken, laat staan een vrouw laten klaarkomen :eek:
http://www.nvsh.nl/sekstant/artikele...Ejaculatie.htm Citaat:
|
Maar het komt wél uit de vagina én het is geen pis dus wat dat betreft diss je jezelf natuurlijk :}
|
Citaat:
|
Citaat:
En mja, met een beetje training van bekkenbodemspieren ben ik er in bad eens achtergekomen dat er tijdens seks in bad vrij veel water naar binnen wordt geduwd. Toen in klaarkwam, spoot dat er ook echt wel even uit. Samen met sperma van mijn vriend. Lekker plastisch, maar goed, 't moet maar :P |
Ik heb de topictitel maar even aangepast, de tikfout begon te vervelen. :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33. |