![]() |
passen opnieuw aanvragen
maatje van mij dach leuk te zijn door mijn zwembroek, aan in de kroeg, omlaag te trekken. helas viel daar ook mijn portomnee bij, die gelijk door en onbekende werd weggenomen. nu ben ik dus kwijt:
-id kaart -certificaat -OV jaarkaart -verzekeringskaart CZ -clubcard ajax -hogeschool R'dam pas. hoeveel kost hem dit ongeveeR? |
Denk je dat iemand dit allemaal uit zn hoofd weet? Ga bellen naar de instanties en maak zelf een rekening op.
Ik vind het trouwens onzin dat hij dat moet betalen. |
^ eens.
Ik heb laatst een nieuw verzekeringspasje aangevraagd en dat was gratis, maar ik zit bij een andere maatschappij. Kwijtraken van een ID kost ongeveer 30,- aan administratiekosten. |
Citaat:
Kosten ID 30 a 40 euro Rest zal ongeveer 5 a 10 euro per pas zijn. |
Citaat:
en over het iemand anders laten betalen: laak et zo zeggen, kga niet 30-60 euro (want zo zal t denk ong. worden) betalen door zijn fout. Hij doet et ook niet expres, mja tkost wel geld. Simpel zat |
MAGOED, hij is alweer terecht :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je broek zakt van je ass je portomnee valt er uit en binnen 2 tel is die weg in wat voor disco's kom jij:cool: |
Waar was je portemenee nou dan? En eerst je vriend dreigen dat hij moet betalen :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
5 posts omhoog
|
Citaat: