![]() |
Milkshakes
Wat is je favo smaak?
Maak je ze zelf of haal je ze? Goede recepten? Post u maar. |
Ik vind banaan altijd erg lekker
Meestal koop ik ze, lekker en makkelijk. Als ik ze zelf maak: - 1 1/2 bolletje ijs (vanille of een andere lekkere smaak) - 1/2 beker melk - en dan de smaak die ik wil, banaan/aardbei bijvoorbeeld, dan gooi ik er 1 banaan en +/- 5 aardbeien in. In de blender, en klaar. Simpel en lekker :) |
Chocola ueber alles. Ooit heb ik eens 3-chocolades-ijs met sojamelk gemixt (de nood was hoog :o) en dat was best lekker. Maar eigenlijk drink ik nooit milkshakes, ik haal er 1 als ik patat eet, en dat is 2 of 3 keer per jaar.
|
Ik vind aarbeien het lekkerst. Met sojamelk en sojaijs vanille.
Ga ik zodadelijk even maken :) |
vroeger:
20 bollen ijs 1 liter melk tros bananen met de staafmixer even proeven en eventueel nog wat bananen ofzo er bij dan in de vriezer en in de pauze opeten:o |
omg ik ga een milkshake halen!
|
kiwi is lekker <3
|
Yoghurt, suiker, slagroom en fruit.
Heel lekker. (y) |
Kiwi bij een heel lekkere snackbar in Eindhoven <3
|
Ik vind nog steeds dat McDonalds weer kokosmilkshakes in z'n assortiment moet opnemen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ze eigenlijk nog nooit zelf gemaakt, wel een goed idee om eens te gaan doen (y)
Iemand een idee om van dat slush ijs te maken zonder zo'n machine? :o |
Citaat:
Als je in Doetinchem gaat, moet je wel zeggen dat je em van de Taylormachine wil, want die is lekkerder. :p |
Citaat:
|
Citaat:
en ontopic, cocos van de mac is ook lekker ja :) |
chocola of citroen
Ik moet weer eens wat nieuwe smaken proberen, want ik zag ze staan in de cafetaria van mn pa. |
Banaan of meloen, en haal ze gewoon altijd lekker makkelijk :)
|
Rum bij de Febo......
En als ik ze zelf maak(gebeurt niet vaak) dan met fruit. |
Ik haal ze, bij voorkeur vanille, zeer zelden eens chocolade.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |