![]() |
[GEZ] Kamer in studentenhuis in Zeist
Ik woon in de Warande in Zeist, maar wil als de bliksem weg! Ik wil wel in Zeist blijven.
|
Citaat:
Doorverhuizen binnen een complex Verhuizen binnen IBB, TWC, Warande, Cambridgelaan en Lunetten is verhuizen naar een kamer met een ander huisadres. Als je op IBB, TWC, Warande, Cambridgelaan of Lunetten woont, mag je binnen deze complexen doorverhuizen. Voor de Cambridgelaan geldt daarnaast dat je student, aio of oio moet zijn aan de Universiteit of een Hogeschool in de gemeente Utrecht. Hoe verhuis je door binnen je complex of naar een ander complex? Kies op je persoonlijke pagina voor een complex. Je plaats op de wachtlijst wordt bepaald door je oorspronkelijke inschrijfnummer. Als je bijvoorbeeld net op de Warande woont, zul je enkele maanden moeten wachten voordat je aan de beurt bent voor het IBB-complex. Via de internetkassa betaal je € 30 administratiekosten. Je gaat hospiteren. Als je wat hebt gevonden, melden jij en je nieuwe etage dit bij ons. Je zegt de huur op van je oude kamer. Er geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt iedere dag van de maand opzeggen. Je mag geen huurachterstand hebben. of wil je weg van de warande?? |
Huh? Ze wil toch in Zeist blijven? Wat heb je dan aan al die complexen :confused:
|
Ja, ik wil het liefst weg van de warande! Toch bedankt voor je moeite hoor :p
|
Ik ben wel benieuwd waarom je zo snel mogelijk weg wil uit de Warande. Omdat vrienden van mij (en ik heel misschien) daar gaan wonen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Tja, ik woon er nu dik 2,5 jaar en ben het goed zat. Het is niet echt gezellig (meer) in mijn huis en bovendien erg vies. Dat is okee, maar er is een grens. Ik heb het een beetje gehad met de warande en de rechte kamers en balkonnetjes. Ik wil iets anders!
Myuki: de warande is prima hoor! De kamers zijn erg okee en er zijn vast ook wel leuke huizen :p |
Ik denk niet dat er veel studentenhuizen in Zeist zijn... in Utrecht zijn er erg veel, naast die van de SSHU.
(zelf woon ik overigens ook op Warande ;) ) |
Mijn vriendje woont in Zeist in een studentenhuis, in het centrum. Verder ken ik via via nog wel wat mensen die in Zeist in een studentenhuis wonen, dus het kan wel degelijk! Anders zou ik het ook niet proberen...
(warande rocks :p) |
Citaat:
Ik ben dringend op zoek naar kamers in omgeving van zeist/doorn/ driebergen aangezien ik daar stage moet gaan lopen voor een periode van 5 maanden... Zou je mij hierbij kunnen helpen om contacten te kunnen leggen?? ( waarschijnlijk ken je degelijk wel wat studenten die al op kamers zitten) dat hoop ik in ieder geval ;) In afwachting van je bericht!! groetjes bunyamin |
Kent iemand, iemand die op kamers woont in omgeving Zeist, Doorn, Driebergen???? Ben met spoed op zoek naar een kamer daar!!
|
^ Dit is wel een afschuwelijke up uit 2006.. En je hebt toch al een eigen topic geopend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |