![]() |
(jazz)ballet in rotterdam
zijn er hier misschien mensen die een beetje goede ballet/dansscholen in Rotterdam kennen. Dus niet ergens in zoŽn buurthuis, maar waar je echt de mogelijkheid hebt om beter te worden. Want ik heb vroeger en paar jaar op ballet gezeten, maar ben re toen eme gestopt. Nu wil ik weer graag op klassiek- of jazzballet.
En nog even 1 ding: verplaats deze topic ajb niet naar sport, want ik denk dat de mensen er hire meer verstand van hebben. |
Ik woon niet in rotterdam, dus ik kan je dr niet mee helpen.
Wel onwijs tof dat je weer gaat dansen, ik doe al klassiek vanaf mn 6e. Ik deed vorig jaar jazz, dit jaar waarschijnlijk show/musical dans. Maar moet ik nog ff kijken. Veel succes met een goeie dansschool zoeken, dikke kus willemijn |
Dance Point in Rotterdam (prins alexanderpolder) Kromhoutsstraat nogiets. Mijn vriendin zegt dat het heeeeel leuk is. ook doet ze klassiek ballet met veel plezier!
Mijn zus heeft daar ook op les gezeten, tappen!!! http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Bij de SKVR hebben ze ook klassiek en jazz en weet ik niet wat niet meer. Maar ik weet niet of dat er is voor je leeftijd. Meestal hebben ze niet genoeg mensen en zijn er dus geen groepen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |