![]() |
Ik wil het je laten weten
Ik wil het je laten weten
Ik kan je niet vergeten Het leven is kort en dat maakt me bang De angst om jou kwijt te raken heerst. Je pas bij mij en dat weet ik al lang Een vogel zonder veren Een Stad Zonder haar mensen Een groenteboer zonder peren Een Leeuw Zonder klauw Een kat zonder miauw Zo ben ik zonder jou Ik wil het je laten weten Ik kan je niet vergeten Mijn hart gaat tekeer En dat elke keer als het denkt aan jou |
Gedicht is leuk om te krijgen voor degene waar het voor geschreven is denk ik, maar ik kan er persoonlijk niet zoveel mee. Je vergelijkingen vind ik suf(groenteboer zonder peren moest ik een beetje om lachen), je rijm is af en toe echt te geforceerd, je ritme gaat nog wel en de inhoud is complimenteus. Beetje cliche, meer kan ik er niet echt over zeggen :o . Probeer bij andere gedichten misschien minder waarde te hechten aan rijm en meer aan originaliteit :) .
|
Citaat:
|
Kortom: Geen grote verrijking voor de wereld van het schrijven..
|
Ik hoop niet dat je je hoofdletters ook zo gebruikt als je iets officieels schrijft oid. En ik vind dat áls je een liefdesgedicht schrijft, je het wel origineel moet doen. Anders is er niet echt zoveel aan. De persoon in kwestie zal misschien gecharmeerd zijn maar ik denk niet dat het zoveel kwaliteit heeft als gedicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29. |