![]() |
Hoeveel ventilators hebben jullie nu in huis?
Het is al weken lang een hittegolf. Dat vraagt natuurlijk om verkoeling, anders houd je het niet uit, zelfs binnen niet. Ventilators zijn daarbij handig om in huis te hebben.
Hoeveel draaien er op dit moment bij jullie? :p En hebben jullie geen ventilators, hoe zorgen jullie dan voor verkoeling? Wij hebben er 2. Plus we zetten ramen open voor extra verkoeling. En nu jullie. :p |
Wij hebben er één die heeft m'n zus op haar kamer. Verder zetten we ramen open. Zo warm is het bij ons binnen eigenlijk niet. :o
|
ik heb het nooit warm :bloos:
|
2 losse.. eigenlijk zijn alleen de ventilatoren voor koeling van electrische apparaten actief
|
Geen \o/
|
4. :o
|
Sinds eergisteren ben ik de trotse eigenaar van een kwantum ventilator \0/
|
0
|
Twee plafondventilators en een losse, drie in totaal dus.
|
0
Wel een airco die 50% van de kamer beslaat en zich qua decibellen kan meten met een middelgrote helikopter :) Maar het is wel lekker koel, dat dan weer wel :cool: |
Ik doe de plafondventilator in de woonkamers trouwens uit als ik de kans heb trouwens. :o Ik ben bang dat 'ie me raakt ofzo, of dat 'ie losvliegt. :bloos: Nu heb ik wel gezien in Mythbusters dat je zelfs van een vlijmscherpe industriële ventilator slechts een halsslagaderbloeding krijgt (:p) en dat je niet onthoofd wordt, maar ik ben toch bang. :o
|
heyyyyyy, is dit niet een opnoemtopic :D
|
Citaat:
|
1, zon toren, werkt goed (y)
|
0,
Ik zet ramen tegen elkaar open, dat is wel lekker. Mijn man kan niet tegen tocht (hij is er écht allergisch voor :| ), dus ventilators kunnen niet, ramen kunnen ook niet tegen elkaar open als hij thuis is. Warm :D |
2, waarvan eentje het niet meer doet :'(
|
1.
Stond er nog van de vorige bewoners. Een uitkomst. |
2.
plus we houden de ramen en deuren overdag dicht (blijft de warmte buiten) en die zetten we 's avonds en 's nachts weer open (zodat de 'kou' weer naar binnen kan) |
Eentje op m'n slaapkamer. Misschien dat een van de andere meiden er ook een heeft, maar dat weet ik niet...
|
4 + airco
|
3, en alle ramen/deuren open als het even kan.
|
1
|
3
|
Ik heb er een, en m'n zusje geloof ik, en op de kamer van m'n ouders hangt er een aan het dak. 3 dus. :)
|
5 :confused:
|
Een klein dingetje, ergens in een stoffig hoekje.
|
Eén.
|
een op mijn kamer :cool:
|
wij hebben er 1, en die heb ik mooi voor me zelf gejat en op me kamer gezet ;)
|
4, 3 voor elke slaapkamer en nog 1 grote voor de woonkamer :)
|
BIER en veel IJS!
maar ben zowiezo niet al te veel binnen |
We hebben er één en die staat op mijn kamer. Daar staat 'ie al het hele jaar omdat ik altijd de ventilator aan zet als ik ga slapen. Dat geluid vind ik prettig.
|
3
|
4, voor zolder, twee slaapkamers en de woonkamer. Help het? Nee :D
|
Ik heb er twee. Een oude, die uit elkaar gehaald is, en een nieuwe.
M'n ouders hebben er ook twee. Dat maakt er dus 4. |
0.
en overdag zijn de ramen en gordijnen (aan de zuidkant) dicht. maar het is best uit te houden, behalve met slapen |
1 en die heb ik gekaapt omdat mijn kamer anders net een sauna is.
|
1...En laat die dan toevallig op mijn kamer staan :D
|
1 op mijn kamer :o
|
2 maar ik gebruik de kleine alleen voor mn pc en mn ma heeft die andere de hele tijd aan terwijl ik gewoon onder mn winterdekbed slaap :bloos:
|
0
|
We hebben er 2 en we zetten de ramen open. (y)
|
één, en die staat precies voor mijn bed :D
|
Nou, dat zijn er bij ons in huis precies ehhh 0 xD
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er 1 (systeemfans in m'n pc laat ik maar even buiten beschouwing) en die staat naast me een relaxed briesje te blazen. (Y) We hebben ook ergens zo'n plafondfan maar die kunnen we nergens kwijt dus die staat er maar een beetje te staan. |
Citaat:
|
Drie:
-eigen slaapkamer (een grote) -ouders slaapkamer (kleine) -woonkamer (aan het plafond) |
Citaat:
|
Citaat:
ik had er eerst 1 op me kamer maar dan stond hij aan en lag ik idd ook onder me dekbed dus nu is ie weer weg we hebben er 5 elke slaap kamer 1 en me vaders kantoor 1 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38. |