Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   vraag (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1448134)

arnaud 23-07-2006 21:51

vraag

wie begrijpt er vrouwen? vreemde wezens zijn het.. normaal heb ik ze wel (min of meer) door maar deze keer moet ik jullie toch vragen wat jullie van deze situatie vinden. het begon allemaal een paar weekjes geleden: de dochter van mijn collega kwam hier op kantoor dus werken om wat centjes te verdienen, hiervoor had ik haar wel al eens gezien maar kende haar niet zo goed. om een lang verhaal kort te maken ben ik dus een beetje (denk ik) verliefd op haar geworden. Nu, ik heb wel een vriendin maar deze heeft gewoon een slecht karakter soms en ik zie het gewoon niet meer zitten en zal het ook uitmaken wanneer ik haar zie. het meisje zal ik maar els noemen (dochter van collega dus) , een schat van een meid,. Nu is het voor mij een raadsel wat ze van me vind. vorige week was er een feestje op het werk en ze was er ook, op een gegeven moment zat ze naast me en ze streelde zachtjes mijn hand (ze had wel een beetje gedronken maar was vrij nuchter). wanneer ik een vriendin aan de lijn heb vraagt ze telkens wie het was en als ik zeg dat het EEN vriendin is kijkt ze altijd neerslachtig. we hebben heel vaak oogcontact die vrij lang duren. ze tekent hartjes op mijn officiele documenten (niet heel professioneel maar wel schattig vind ik)

deze zaken geven mij dan het idee dat ze toch wat voor me voelt. maar als ik haar na het werk vraag of ze iets wilt gaan drinken of een ijs eten (met dit warm weer) zegt ze meestal nee omdat ze op dieet is of omdat ze toch wel moe is na het werk.

wat denken jullie dat ze voor me voelt en/of wat moet ik ondernemen om haar toch te laten begrijpen dat ik gevoelens voor haar koester (weet ze niet)

alvast bedankt voor jullie antwoorden en als er nog vragen zijn aarzel niet om ze te stellen

vosje16 23-07-2006 22:23

Misschien dat ze je enkel leuk vindt als vriend, zonder meer? Weet ze dat je momenteel nog een relatie hebt? Heeft zij een relatie? Moest ze echt verliefd op je zijn, dan zou ze allicht wel met jou iets gaan drinken denk ik...

Misschien kun je eens vragen waarom ze hartjes op je documenten tekent... ;)

vosje16 23-07-2006 22:24

Ohja, hoe oud is zij en hoe oud ben jij? Misschien vindt ze je wel leuk, maar durft ze geen relatie te beginnen met iemand die wat ouder is...

N00dles 23-07-2006 22:27

Citaat:

arnaud schreef op 23-07-2006 @ 22:51 :
deze zaken geven mij dan het idee dat ze toch wat voor me voelt. maar als ik haar na het werk vraag of ze iets wilt gaan drinken of een ijs eten (met dit warm weer) zegt ze meestal nee omdat ze op dieet is of omdat ze toch wel moe is na het werk.

wat denken jullie dat ze voor me voelt en/of wat moet ik ondernemen om haar toch te laten begrijpen dat ik gevoelens voor haar koester (weet ze niet)

Nou, ik denk dat ze wel meer voor je voelt dan enkel vriendschap. Enneh, 'meestal zegt ze nee'? Hoe zit het dan met de keren dat ze ja zei? Overigens is dat van dat dieet wel een hele slappe smoes. Misschien durft ze gewoon niet.

arnaud 23-07-2006 22:29

ik ben 20, ze is 17 en ze weet niets over mijn relatie en ze heeft ook geen vriend. de keren dat we wel samen iets doen verloopt het altijd perfect.

vosje16 23-07-2006 22:37

'k Dacht ook eerst dat ze misschien niet durfde, maar aangezien dat ze soms wel al is meegegaan en dat toen alles perfect verlopen was, zal het daar wel niet aan liggen.

En aan leeftijdsverschil ligt het dus ook niet...

Misschien ligt het aan het feit dat je de collega van haar moeder/vader bent?

Anton aus Tirol 23-07-2006 22:43

Man, als ze hartjes tekent op je documenten lijkt het mij wel duidelijk... een hoeveel duidelijker hint wil je hebben??

drilboor sjakie 23-07-2006 22:47

Lijkt me dat ze wel wat wil.

Chalyneoin 24-07-2006 00:08

Misschien durft ze het gewoon niet te zeggen..
*dat ze je leuk vind natuurlijk*

botulismf 24-07-2006 00:41

Ze kan ook gewoon echt moe zijn na het werk, zeker met dit weer. Dat ze al meerdere keren mee is geweest, dat is toch een goed teken. Zeker als het 'perfect verliep'. Tel uit je winst.

Vice 24-07-2006 02:42

Ik heb thuis geen glazen bol liggen, dus ik weet niet of ze jou leuk vind. Misschien moet je het maar eens aan haar vragen. ;)

Dakus 24-07-2006 11:27

Gewoon seksen op de xerox in het kopiëerhok (y). Dan pas vragen stellen :P.

nancy666 24-07-2006 11:35

dit heb ik al eerder gezien, de reden van het meisje toen was dat ze redelijk onzeker was oer relaties enzo en ze had angst om iets serieus te hebben...ze was er precies niet helemaal klaar voor.

heeft zij dat ook mss?

Lafjuh 24-07-2006 14:09

Citaat:

nancy666 schreef op 24-07-2006 @ 12:35 :
dit heb ik al eerder gezien, de reden van het meisje toen was dat ze redelijk onzeker was oer relaties enzo en ze had angst om iets serieus te hebben...ze was er precies niet helemaal klaar voor.

heeft zij dat ook mss?

Precies de goeie vraag om te stellen als er een stilte valt in het gesprek!

Juda[NL] 25-07-2006 18:03

Vrouwen, je snapt ze niet.

Je kan niet zonder ze, en ook niet met ze.

Ik hou van vrouwen, en vrouwelijke aandacht :P

Damn, zal wel in me bloed zitten :P

Orpheo 25-07-2006 18:15

Citaat:

Juda[NL] schreef op 25-07-2006 @ 19:03 :
Vrouwen, je snapt ze niet.

Je kan niet ze, en niet met ze.

Ik hou (niet) van vrouwen, en vrouwelijke aandacht :P

Damn, zal wel in me bloed zitten :P

helemaal correct ;)

Orpheo 25-07-2006 18:17

Citaat:

sjek schreef op 24-07-2006 @ 12:27 :
Gewoon seksen op de xerox in het kopiëerhok (y). Dan pas vragen stellen :P.
de de xerox aan zetten he... en verspreiden op je werk. dan pas ben je een bikkel!

Limbabanaan 04-08-2006 14:37

We're being mysterious... that's what women do!!

Sarah 04-08-2006 14:58

Tekent ze ook hartjes op andere documenten? Misschien is ze wel 'gewoon' zo iemand die overal hartjes op tekent (ja, dat bestaat). Zo niet, dan lijkt dat mij een tamelijk duidelijke hint.

Misschien wil ze niet meteen na het werk met je afspreken omdat haar vader de chef is en ze het vervelend vindt als hij haar ziet flirten - of misschien omdat ze dan ook écht moe is. Dat is makkelijk op te lossen, want de week is groter dan alleen 'na het werk'. Dat ze op dieet is, is lastig voor een ijsje, maar dan kan ze natuurlijk nog best een glas thee of cola light ofzo met je gaan drinken ;)

Kirk22 04-08-2006 15:13

Citaat:

arnaud schreef op 23-07-2006 @ 22:51 :
op een gegeven moment zat ze naast me en ze streelde zachtjes mijn hand (ze had wel een beetje gedronken maar was vrij nuchter). wanneer ik een vriendin aan de lijn heb vraagt ze telkens wie het was en als ik zeg dat het EEN vriendin is kijkt ze altijd neerslachtig. we hebben heel vaak oogcontact die vrij lang duren. ze tekent hartjes op mijn officiele documenten (niet heel professioneel maar wel schattig vind ik)
deze zaken geven mij dan het idee dat ze toch wat voor me voelt.

Ja duh.
De signalen zijn er... ze wil (als je het niet verneukt) iets van je.

Citaat:

maar als ik haar na het werk vraag of ze iets wilt gaan drinken of een ijs eten (met dit warm weer) zegt ze meestal nee omdat ze op dieet is of omdat ze toch wel moe is na het werk.

Ja dat zegt ze wel, maar is het ook zo?
Het betekend: ze wil zich niet te makkelijk prijs geven.
(en terecht,,, op t werk).
Stel wat anders voor dan zoiets standaards als 'wat gaan drinken' of 'een ijsje eten'. Jeez.
"kom ik ga je dronken voeren en... ik ga kijken hoe je een ijsje achter in je keel stopt"

Is er kermis in de buurt, ga daar heen.
Ga naar een klimwand.
Ga pruiken kopen en je vermommen en door de stad lopen. Whatever.

Vraag of ze van gek doen houd. (ja duh)
Vraag of ze morgen tijd heeft. (ja duh, he hebt het al gechecked)
Vraag of ze meegaat....... (vul je idee in)

Shredder 04-08-2006 17:50

Of vraag gewoon wat ze van je vindt?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.