![]() |
The Music Forum
Hallo iedereen.
Laatst zijn wij, ik en een paar andere mensen, begonnen aan een muziekforum. Het forum is om 12 uur vannacht 2 volle dagen en een halve dag online. Omdat we willen groeien, zijn we opzoek naar leden voor op het forum. Dus is muziek je grootste passie, kom dan naar "The Music Forum". http://themusicforum.multiforum.nl/themusicforum.html Misschien tot ziens op het forum :) ;) |
slechte domeinnaam. slotje. ban!
|
Wat bedoel je met slechtedomein naam. Het is gewoon een forum over muziek :) :o
Gemaakt via multiforum... En hoezo slotje ban. Ik heb in de regels niet gelezen dat je geen site's mag posten. Of heb ik er overheen gelezen?? :eek: |
Citaat:
en slechte domeinnaam :rolleyes: hoeveek keer forum wil je er wel niet inzetten? |
hahaha! :) |
Citaat:
Daarom dus :o |
Citaat:
|
Maja..als er problemen mee zijn, met deze topic...gooi er dan maar een slot op. Maar ik zie het verkeerde er niet van in..tenzij mensen bang zijn voor concurrentie..wat me sterk lijkt :p :rolleyes: :p ;)
|
'wat me sterk lijkt'.
qft! |
Het muzieksubforum hier kan wel opdoeken.
|
De gemiddelde township bewoner hier in Kaapstad is nog slimmer. go figure...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom moet zoiemand nou weer volledig afgezeikt worden? Zal wel door het weer komen ofzo. Succes met je forum gast!
|
Citaat:
Zal zelf eens een kijkje nemen op dat (nieuwe) forum. ;) |
Dat er op "Rap" topics van 2 pagina's over de Pussycat Dolls en Eminem zijn zegt genoeg.
" Ik snap die film van Eminem ook helemaal nie. Erg vage film is dat! " Nou! |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
even alle gekheid op een stokje, dat forum is echt niet boeiend en is te standaard voor woorden. ik vind het erg raar om een hall of fame te maken waarin je mensen aanprijst die forummers proberen te werven. en ik ben van mening dat dat forum echt geen fuck heeft toe te voegen aan de talloze fora die er al zijn. dus eh, nee ik word geen lid.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is al een prachtig geel forum dus ik zit hier goed. |
Ben het wel eens met de kritiek al vind ik het wel cool dat men initiatief neemt voor zoiets.
Er is niet echt nagedacht over de site volgens mij. Je zou je genres beter moeten gaan indelen en misschien de site iets aantrekkelijker maken door iets toe te voegen? Nieuws, links, onbekende bands promoten ofzo? Is maar een voorbeeld hoor, maak er wat leuks van.... |
nou nou jongens wat zitten jullie te zeiken, maar wel fijn dat jullie het gele forum allemaal het tofst vinden. maar ik had het woord reclame al een keer horen vallen en ja dat staat wel in de regeltjes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |