![]() |
ok hier is wat abstract werk van mij...
|
mooie kruisjes!
|
Ik vind ze standaard en kinderlijk. Ik zie geen originaliteit. Dit doen duizenden mensen al. Experimenteer met kleuren, met vormen, met materialen, met technieken als je graag abstract door wilt.
|
Gezien je topic over de kunstacademie en abstract werk - nee, ik denk niet dat je hiermee een kunstacademie op komt.
|
Die eerste vind ik qua vormen en kleuren nog wel wat hebben. Verder gewoon veel oefenen en veel technieken proberen. :)
|
Op zich ben ik er wel tevreden over, al had ik zelf ook al het idee dat het er allemaal wat simpel uitziet. Ik ben wel van alles aan het uitproberen, maar dingen zoals een mooie kleuroverloop lukt me nog niet zo goed. Met oliepastel ben ik ook bezig, maar hoe je de kleuren zo krijgt dat het net verf lijkt, ben ik nog niet achter helaas...
|
Citaat:
|
ik vind het meer decoratie dan kunst.
|
doet me niks... :o
|
zo hallo het hoeft ook weer niet helemaal tot de grond afgekraakt te worden hoor..!!
|
Niet zeuren, er wordt niet gekraakt, er worden meningen gezegd. En als je je werkelijk op een academie wil vertonen, verwacht je dan maar aan heel wat heftigere kritiek.
|
joh krijg dan lekker de t*ring allemaal met jullie stomme kinderachtige fantasy dingen, als iets kinderlijk is is dat het wel @$^%!$@^%!
|
Citaat:
+ ga je tegen je docenten op de kunstacademie ook schelden als ze zeggen dat je er niks van bakt? :) |
Citaat:
Heel volwassen reactie. En een slotje :) En veeeeeel succes op de academie, want met een houding als dit zul je het nodig hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |