![]() |
Snack a Jacks
Wat vinden jullie van Snack a Jacks?
Ik heb net de nieuwste op, met stukjes chocola! Ik vind eigenlijk de kaas lekkerder... Vind snack a jacks wel lekker, toch beetje het gevoel dat het gezond is, maar ook lekker :) |
ik vind die met caramel geweldig, en gezond mn neus, daar zit zoveel suiker op dat "minder dan zoveel% vet" niet meer boeit :p
maar ik vreet t gewoon omdat t naar popcorn smaakt en die zoete popcorn uit de winkel niet te kanen is en t zoveel tijd kost om popcorn te maken |
Ik lust alleen de bbq smaak, en die zijn maar 39 kcal per stuk, dus echt zondig zijn ze niet. Maar ik koop ze niet meer, ze kosten 10 keer zoveel als een pak gewone rijstwafels, terwijl er alleen een beetje poeder overheen is gestrooid (n) beetje jammer.
|
Met kaas is wel lekker. Maar ik vond popcorn met kaas net wat lekkerder. En een gewone rijstewafel met kaas is ook jammie en véél goedkoper :)
|
maar rijstwafel met kaas heeft ook veel meer kcal!! ;)
|
Ik heb die met kaas ooit gehad, vond ze niet te eten. Ik proefde alleen maar zout.
|
ik vind het een nogal chemische smaak hebben
|
ja die met kaas vind ik echt lekker.
maar ik koop tegenwoordig die van t ah huismerk. maar die hebben soms wel wat overdreven veel poeder erop. die caramel vind ik echt vies, maar ik hou ook niet van caramel popcorn. idd, een beetje gezond en toch lekker. |
Ik vind ze niets bijzonders... Zou ze ook niet gauw nog 'ns kopen.
|
die met kaas zijn te lekker!
de andere smaken heb ik nooit geprobeerd, omdat ik ze eh vies vind klinken :o |
hihi ik vindt de bbq erg lekker alleen wat light snack gesproken.
valt wel mee hoor zitten bijna net zoveel callorien in als in een zakje ships van lays ofzow (klein zakje) |
Citaat:
|
Die met kaas zijn de enigen die ik ooit op heb eigenlijk, beviel me wel geloof ik. Maar toch heb ik liever gewoon een rijstewafel met iets erop dan zoiets,,
|
snack a jacks zijn vies want er zitten amper calorien in. Ik vind het dan spontaan minder lekker ;'( :p
Ik heb alleen ervaring met de kaas variant en die deed me denken aan rijstwafels (wat het in feite ook is) en als ik iets een lijkgeur vind hebben zijn het rijstwafels. |
ik vind ze eigenlijk wel lekker :)
|
Ik heb ze volgens mij wel een keer gehad, smaakte wel goed. Ik vind ze alleen nogal duur.
Gewone rijstwafels vind ik ook wel lekker, die zijn ook nog eens lekker goedkoop. Ik eet ze alleen nooit meer, omdat ze zo ontzettend stinken. Opzich merk je dat niet als je ze aan het eten bent, maar er hangt daarna zo'n sterke lucht. |
Ik vind ze te duur. Bij de Lidl hebben ze ook rijstewafels met barbecuesmaak voor veel minder geld. Die zijn misschien wel wat ongezonder maar wel gezonder voor mijn portomonnee.
|
Opgepofte, luchtige krackers met wat specerijen.
Ik vind het net smaken als wanneer je een stel biskwietjes in je mond stopt en vervolgens gaat fluiten. Of als beschuit met een vorm. Popcorn precies het zelfde. Een stuk mais laten poffen is goedkoper dan het te halen in de supermarkt, waar je van dat geld nog meer kolven kan kopen. |
Citaat:
|
:s ssshhtimpt, je hebt gelijk.. Dan toch maar die pofmais van de ahaa.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |