![]() |
Eagles of Death Metal
http://www.effenaar.nl/_media/event/...eath-metal.jpg
Eagles of Death Metal is_het project van Josh Homme (Queens Of The Stone Age)_met_snorremans_Jesse Hughes. En dus niet zoals de naam doet vermoeden een heftige death metal band. Ze spelen broeierige, zweterige, sexy_rock met_stoner_invloeden en een dikke veeg seventies- en glamrock._ Ondanks dat deze twee heren met elkaar al heel wat moois weten te presteren worden ze in de studio bijgestaan door een all-star line-up van Dave Grohl (Nirvana, Foo Fighters), Joey Castillo (Queens Of The Stone Age), Mark Lanegan, Brody Dale (The Distillers), acteur_Jack Black en Tim Verhamel (dEUS, Millionaire). Gewapend met felle hooks, puike riffs en de nodige humor flikt dit gezelschap het 'm om met "Death By Sexy" een strakke en uitermate vermakelijke rockplaat af te leveren. Eagles of Death Metal's tweede cd is geladen met adrenaline, sleaze en - zoals de titel al doet vermoeden - een flinke portie sex. aldus de effenaar dinsdag 29 augustus 2006 15 euro \ \ aanwezig. |
ja ik ben d'r ook bij.
|
misschien dat ik ook wel afkom, erg gave band. zeker live!
|
Wie weet ook maar eens langs zien te komen.
|
Zeer gaaf, maar ken niemand die naar deze band wil :( .w\
|
ik ga wel, of in utrecht.
|
mmm, als het enigzins kan, ben ik aanwezig!
|
Als nu Dave Grohl ging drummen zoals eerst..
|
Citaat:
|
komen ze ook nog in de randstad..? ik kan er vrij weinig over vinden op internet.
|
ah gein, ken iemand die dit ook wel vet gaat vinden
|
toffe band, wie weet ben ik aanwezig.
|
josh homme (L)
that's all.. voor de muziek is het toch echt qotsa. |
ze komen dus ook in utrecht.. hmm:p
|
in utrecht is het afgelast.
|
ook gewoon precies in utrecht...
|
Eagles Of Death Metal zullen hun enige show in Nederland deze tour spelen in de Effenaar.
Check deze link voor meer info : http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=408 |
hoe gay was die eerste plaat, echt. ik ben wel benieuwd naar die nieuwe. hopelijk staan er dit keer echte nummers op (ala speaking in tongues, met tim op zang) en niet alleen maar van die hillbilly crap. (n)
|
Citaat:
|
Kutband.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
plus:
tim verhamel? |
ik vind die eerste cd best ruig.
|
ja ik ook, niks te hillibilly crap.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder, smaken verschillen. Ik vind er niet veel aan. Het is maar een grap nav. de dessert sessions. |
Citaat:
ik doelde alleen maar op het verkeerd schrijven van zijn achternaam, vanhamel. hij is ook nogal duidelijk aanwezig op de foto. plus niet alleen ingezongen: hij speelde ook bas. |
Citaat:
|
metal je neemt die eerste plaat serieus?
kom op man oh en ik heb een kaartje |
Verre van. Er staan wel een aantal leuke tracks op. 15 euro vind ik ook te veel geld voor de effenaar, al is het wel leuk om jesse hughes en josh homme te zien.
|
ben benieuwd of josh homme speelt, lijkt me erg stug hij was er op de vorige tour ook niet bij.
|
ik ga er vanuit dat ie wel meespeelt aangezien de effenaar dit wel suggereerd in de tekst, mocht ie toch niet spelen ga ik mn geld terughalen hehe
|
Citaat:
|
hehe nee was te verwachten
wel leuk showtje, alleen jammer van al die ' best crowd ever ' shit en meer van die truukjes. |
Citaat:
|
ik vind dit ook wel cool. Wanneer spelen ze?
|
gisteravond in eindhoven
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan die 'give it up for the ladies' shit, als ze dat allemaal droppen en gewoon vol gas doorspelen dan komen ze misschien in zo'n show tot wat goeds. ik vind het op plaat toch vele malen vetter. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |