![]() |
1 x per maand sex..
Ik heb nu bijna 4 jaar "verkering" met een meisje, en in het begin van onze relatie hadden we meerdere malen per dag sex, en alles wat leuk en aardig.
nu, 3,5 jaar verder hebben we al zeker.. 3 maanden lang 1 x per maand sex, het lijkt wel alsof we een bejaard stel zijn die al 60 jaar getrouwd zijn. Terwijl we allebei 20 zijn. Ik word er behoorlijk gek van, vooral omdat ze niet wil/kan uitleggen waarom we nog maar eens in maand sex hebben. Ze zegt dat ze niet op me uitgekeken is, of een ander heeft, en de sex is ook goed zegt ze.. maar een logische verklaring heeft ze er zelf ook niet voor. Ik probeer er heel vaak over te praten, maar of het eindigt dat zijn in tranen zit, of het eindigt zonder conclusie... ik ben me nu onderhand ten einde raad. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan/wil iemand me tips geven? Ik hou supersupersuper veel van haar, en wil haar dan ook ABSOLUUT NIET kwijt, maar ik weet niet of, als het nog heel lang zo door zal gaan, ik het wel uithou... ik ben ook absoluut niet van plan vreemd te gaan, want daar heb ik de ballen niet voor dus kom niet met zulke plannen alsjeblieft. |
Neem zelf initiatief, trek er genoeg tijd voor uit, neem een tijdstip waarop jullie geen van beiden moe zijn, pak er eens wat massage olie bij en zie hoe het gaat.
Maak je er in ieder geval niet te druk om want daar heb je geen donder aan. |
Ga geen druk zetten, neem eens goed de tijd voor elkaar en dan niet met de bedoeling seks.
|
Inderdaad, absoluut geen druk zetten. Probeer haar te verleiden, probeer het weer spannend te maken. Maar geef haar niet het gevoel dat het moet... Nieuwe dingen proberen kan goed werken.
|
Kijk of ze niet eens een tijdje met de pil kan stoppen.
|
als ik zelf initiatief neem voor uberhaupt zoenen wijst ze me al 9 van de 10 x af. dan maakt ze er zo'n oh-zo-leuk spelletje van dat ik haar niet mag zoenen en zij mij wel.. dus laat staan hoe dat is bij sex, of voorspel
En we zijn dagen lang achter elkaar bij elkaar, dus het zal er ook niet aan liggen dat we geen tijd hebben. en masseren doe ik ongeveer iedere avond bij d'r, maar daar wordt ze alleenmaar slaperig van.. En druk zit er zeker niet op, maar het is nu al zéker 6 maanden zo dat we super weinig sex hebben, en in het begin zei ik wel vaak dat ik het wou, maar daar ben ik op een gegeven moment ook mee opgehouden. Ik weet ook wel dat ik er niets mee opschiet als ik me er druk om ga lopen maken, maar ik wordt er gewoon gek van! in het begin van onze relatie wou ZIJ een x-aantal keer per dag sex, en als ik het dan 1 x niet wou dan deed ze helemaal gekwetst en verdrietig. terwijl zij het wel 100 x heeft afgewezen van mij.. |
Citaat:
|
Citaat:
De ene keer eindigt het in janken, en de andere keer komt er niets uit voort.. en de sex die we hebben eens in de maand in geweldig! |
1 keer sex per maand is niet normaal.
|
maar dát wist ik al.
|
Nja zorg er eerst voor dat ze lekker in haar vel zit en laat de sex even met rust.
en als het helemaal goed met haar gaat voorspel ik dagen lange sex ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon aan WERKEN
ik heb nu 1,5 jaar seks met mijn vriend, en het is in frequentie ook afgenomen ( van 10x per week naar 2 keer, dus ik mag niet klagen) maar zodra we een DIP hebben zeg ik het op een speelse manier, en daarna gaat alles vanzelf. :) |
Probeer eens wat nieuws dan, stop je em een keer in der kont ofzo. Kan zijn dat het haar gewoon verveeld iedere keer het zelfde.
|
Gewoon een romantisch avondje organiseren en dan langzaam de stemming steeds meer naar seks laten gaan...
Dan gaat het echt wel weer. En misschien komt na deze periode wel weer een periode dat jullie het weer als konijnen doen... Ik stel voor om samen te gaan wonen... Dan moet je namelijk nog alle plekjes van je nieuwe huis inwijden... |
Citaat:
|
Citaat:
Toch praten. Er zit iets niet goed bij haar, en op deze manier los je het iig niet op. |
Er hoeft niet per definitie iets psychologisch "mis" te zijn. Ik heb ook best lange periodes waarin ik gewoon geen zin heb. Ben gestopt met de pil, zin kwam weer terug, daarna andere pil genomen, zin weer weg. Kan dus ook gewoon een hormonale kwestie zijn. Geduld is een schone zaak, en als je 't niet meer kan houden behelp je jezelf toch?
Bovendien... als je elkaar al echt járen kent, van binnen en van buiten, dan wordt de seks écht wel minder. Er zijn wellicht uitzonderingen, maar meestal gaat het alleen bergaf. Er is zo'n spreekwoord, dat zegt: "Leg voor elke vrijpartij de eerste twee jaren dat je elkaar kent een knikker in een bokaal, en neem er vanaf het derde jaar telkens eentje uit als je seks hebt. De bokaal zal nooit meer leeg worden." Uiteraard is dit een beetje overdreven, maar er zit een grond van waarheid in. |
Chanteer haar maar dan.
|
Citaat:
|
Pak je toch gewoon een ander.
|
Citaat:
|
Je zal het niet graag horen maar volgens mij is je relatie aan zijn einde aan het raken.
Dat je na 3 jaar niet meer verliefd bent is normaal en het elkaar bespringen is er dus niet meer bij. Maar in een gezonde relatie word verliefdheid vervangen door liefde. En kan heb je wel minder sex maar natuurlijk wel wat meer dan 1 keer per maand. Ook de manier van sex hebben veranderd vaak. Jullie zijn nog samen (zoals veel koppels) uit pure gewoonte en omdat er geen reden is om uit elkaar te gaan. Je kan blijven aanmodderen of op zoek gaan naar een ander ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het niet pikken. Seks hebben is niet eens zo'n zware taak. Is ze wel zeker van haar geaardheid?
|
haha, ik zou het niet pikken.. ga toch fietsen man, als je al bijna 4 jaar samen bent en je hebt klote dingen meegemaakt hebt dan pik je dat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast is er een gigantisch groot verschil tussen seks hebben met een geil meisje en seks hebben met een meisje met relatieve tegenzin. Het eerste is seks, het tweede alleen masturberen met een vrouw om je leuter. |
Citaat:
Dat gaat héérlijk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan het begin is het mij ook wel eens 4x binnen 24 uur gelukt, maar die tijden zijn toch echt wel voorbij. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bij onze forumbaas moet je 24 uur door 4 delen hij doet 6 uur per klaarkombeurt |
Citaat:
|
Citaat:
ik maak maar een grapje hoor :) |
Citaat:
Duurde het soms maar een minuut, dan hoefde ik geen hele week wijdbeens te lopen :( :p Ik ben een beetje droog bezig nu he. Kom je online? |
Haha hoezeer ik me ook vermaak stelletje spamsletten, doe dat eens even ergens anders, hier heeft die kerel weinig aan he :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou, OT dan maar: Ik zeg: Verleid haar, bind haar desnoods vast op bed en geef haar een heerlijke befbeurt. Wedden dat ze dan gewoon weer zin heeft? :evil: |
Ow TS misschien is dat erotische fruit wat voor je geen grap (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
KleinSpookje naamzoek :p |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Ik had een verdomd lang verhaal getikt, maar mijn computer begon te kloten. Plak alle verhalen hier aan elkaar vast en je hebt het mijne zo ongeveer (Nieuwe dingen, dingetjes doen die zij echt leuk vind, dingen doen zonder uit te zijn op seks, massages enz.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |