![]() |
hoe komt het dat :( sterker is dan :cool: en (Y)
als je namelijk :cool:(y) typ
komt er niet te staan :cool: (y) maar :cool:(y) (Zoals je net al zag) hoe kan dat:cool: |
Eerst zoekt ie naar alle :('s in je post en die vervangt ie door zo'n smilie. Pas later komen de anderen ;x
|
dat zou inderdaad wel andersom mogen.
maarja. nieuwe forumsoftware? ;) :cool: (Y)(N) |
Citaat:
|
Prioriteiten van smilies zijn verkeerd ingesteld. Is bekend op Admin, maar wij wachten op de nieuwe forumsoftware. -_-'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cool: (y) spatie ertussen probleem opgelost
|
Citaat:
|
Nouja, zoals ergens ook al eerder is gezegd, is de nieuwe forumsoftware al beschikbaar voor fb-gespuis. Ik zal dadelijk eens kijken of het daar ook zo raar is. :o
DE ZOEKFUNCTIE WERKT DAAR WEL! (maar er zijn alleen maar kuttopics ;x) |
Prioriteiten zijn daar dus wel dik vet puik ingesteld.
|
Citaat:
piloff <3 |
is 'nieuwe forumsoftware' een grap... ik hoor daar al bijna een ajar dingen over.. wanneer wordt het is ingesteld dan
|
Snel. :p En dit is geen tijdstip voor "oh noes teh lies" opmerkingen, maar voor koffie en koekjes! ;)
Hij komt wel, hoor. :o De fb's hebben nu de testversie, da's er niet voor niets, maar om up te loaden enzo. |
screenshots!!11
|
Nee, dat zou te ver gaan en je kan je best voorstellen hoe het eruit ziet als die smilies niet verneukt worden.
"screenshot": :( :cool: (y) |
Citaat:
|
dit probleem is al fucking JAREN oud. je zou denken dat ze ondertussen wel een update gedaan hadden? :confused:
|
Wij zijn allemaal in ons hart emo en de forumsoftware voelt dat aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ennuh, de nieuwe software is gewoooon te downloaden van vbulletin.com. Alleen het thema zal (gok ik) aangepast worden aan dat van de FP van s.com. Verasssinng!!! |
Citaat:
Kunnen we dan weer naamzoeken? :D |
Citaat:
|
wat de neuk, rond dat betatesten dan af en voer het door, tjeempie lopen er al een jaar over te bakkelijen, tis dat scholieren.com van de gratisse is, anders zou ik mijn geld terug vragen :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is helemaal geen nieuwe forumsoftware nodig! Is maar mijn bescheiden mening.
En ja, dat bedacht ik me woensdag! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker boeiend weer :p
|
omg teh drama
|
slotje op deze topic mss :')??
|
|