![]() |
Op welke dag komt de vuilnisman bij jou langs?
Topictitel lijkt me duidelijk, op welke dag komen de vuilnismannen met hun vuilniswagen langs jouw huis om het vuil op te halen?
En vermeld meteen ook even of je de bak dezelfde dag buiten zet of stiekem de avond van te voren. Ik ben benieuwd! :) ;) |
Nee.
|
Donderdag en goed dat dit topic er is anders was ik het vergeten donderdag :o *schrijft op kalender*
En aangezien ik anders veelstevroeg op moet zet ik m de avond vantevoren naar buiten als mn mam dat niet doet Op kamers gaat dat elke dinsdag maar daar hebben we gewoon een algemene stortbak voor het hele studenten en bejaardencomplex samen :) |
Ik weet het eigenlijk niet, dat laat ik aan m'n vader over. ;)
|
Ik dácht op woensdag, maar mijn pa of ma zorgt er altijd voor dat de container aan de weg staat, dus ik weet het niet zeker.
|
hele stad zit vol (ondergrondse) containers, er komt geen vuilnisman langs :D
|
woensdag, en we doen em altijd savonds uit... :o
|
We hebben ondergrondse containers, ik weet niet wanneer die geleegd worden. En ja, ik woon bij Soija in de buurt. ;)
|
Op dinsdag en vrijdag, vanaf 06.00 uur mag je je vuilnis buiten zetten om om 07.30 uur zijn ze dikwijls al geweest (n) . En ik weiger een wekker daarvoor te zetten dus ik loop vaak met een vuilniszak in mijn handen naar mn werk (als ik dan moet werken), want in die buurt komen ze pas 's middags.
|
Citaat:
|
maandag woensdag donderdag
maja wijkcontainers, dus ik hou niet bij hoelaat, 's ochtonds ergens maar zal me worst wezen (heb verdomme bij de vuilophaal gewerkt in deze wijk en nog weet ik het niet :P) |
ik weet alleen dat het oud papier altijd op dinsdag wordt opgehaald :rolleyes:
|
Donderdag.
|
Citaat:
|
Hebben van die ondergrondse containers
|
Citaat:
|
Ik geloof dinsdags (vandaag). Heel vroeg. Voor tien uur iig.
|
dinsdag dus ik ga de bak maar buiten zetten.
als ik nog op tijd ben:o |
dinsdag
en mijn ouders hebben indd gisteravond al de bak buiten gezet. |
Niet, we hebben hier ondergrondse containers die geleegd worden zodra ze vol zijn.
|
Woensdag ochtend, en we mogen zakken vanaf dinsdagavond buiten zetten, dus dat doe ik dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WoensDag
|
Vrijdag. En die gaat vrijdag ook naar buiten, anders gaat de fik erin :o Of pleuren de buren hun teringzooi in jouw lege afvalbak omdat het een stel overgeconsumeerde debielen zijn en vinden dat jij als bespaarder wel even een boete mag betalen.
:D |
Donderdag(ochtend).
|
Woensdag, en we zetten het dan meestal dinsdagavond buiten
|
elke dag.. we wonen in een appartementencomplex waar elke dag bij iedereen het huisvuil opgehaald wordt :)
|
Krijg berentyfus.
|
Vrijdagochtend, en we zetten eht pas vrijdag buiten.
|
Maastricht: Dinsdag volgens mij
Tilburg: Na twee jaar nog steeds geen idee. :bloos: Ik woon op driehoog en ben overdag vaak weg, dus let er niet op :p |
donderdag.
en als ze komen, krijgen ze, met dit warme weer, als ik er ben een paar blikken ijskoude cola mee. Weet namelijk precies hoe het is om dat werk met deze temperatuur te doen. |
Vrijdagochtend om kwart voor 7 met HEEL VEEL herrie...
Zetten ze meestal een avond van te voren buiten, of mijn vader doet eht voordat hij naar zijn werk gaat. |
Citaat:
Bij ons komen ze vandaag. De grijze is altijd heel vroeg, vorige week voor 8 uur. :| (n) De groene wordt pas in de middag opgehaald. |
Citaat:
|
Elke woensdag wordt de container geleegd. Er is een corveelijst (studentenhuis) en 1 x in de vier weken moet ik de container aan de weg zetten. Eigenlijk doen we dit altijd op disndagavond omdat ze op woensdagochtend behoorlijk vroeg komen (max 9.00 uur). Met enige regelmaat vergeten sommige huisgenoten het trouwens waardoor die stinkbak naast mijn raam behoorlijk de pan uit meurt :o (ik zit op de benedenverdieping).
Oh ja in de wijk in Zwolle waar ik woon heb je geen gescheiden afval, dus eens per week wordt de container geleegd met euhm alles. |
dinsdag alleen nog maar...
Vroeger op dinsdag en donderdag... |
vandaag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, liever niet :rolleyes: |
Citaat:
http://www.assen.nl/Pics/internet_nl...container7.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
de dag nadat er 's avonds allemaal containers aan de straat staan..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |