![]() |
Chilste wiet
bubblegum
|
Anders, Jack Herer . Smaakt lekker in combinatie met Hindu Kush en Orange Bud.
|
En als je dan per se het woord chill moet gebruiken, dat is met dubbel L. Ik heb geen favoriet denk ik, ik rook bijna altijd skunk mix, omdat dat de goedkoopste is en ik ben een GROOTverbruiker.
|
Oeh, die had ik met mijn slaaphoofd nog niet eens gezien ^^.
|
hangt van mij stemming af, white widow en northern light doen het altijd goed bij mij... maar ook purple haze. Nouja, hangt dus van mijn stemming af...
|
waar maken jullie je dik om :rolleyes:
|
Citaat:
Ot: Anders nl: Silver Haze van de Easy Going in Haarlem. Hij is heerlijk om te roken en je wordt er relaxed stoned van. Hash verschilt sterk maar daar weet ik ook niet zoveel van. Ik rook het ook bijna niet, meestal trouwens voorgedraaid van dezelfde shop. Die zijn gewoon chill. :) |
WW. lekker, goedkoop, effectief.
Verder is AK ook heerlijk, maar hiero in de verre verste niet verkrijgbaar. |
White Widow of Jack Herer
Al koop ik meestal gewoon wat k2 of silverpearl. |
Heliumgekoelde.
|
Northern Light en Snowwhite. Of silverpearl.
Ligt er allemaal een beetje aan waar je het koopt. |
Citaat:
|
bio shiva of bio nog wat (naam vergeten) lekker zacht in je keel maar stinkt enorm en je gaat er goed kapot van...
|
Citaat:
|
O ja Shiva die vergat ik (Wel een schande dat die niet als optie genoemd wordt trouwens). Ook Red Hair van de Willy Wortel is erug goed te doen. (Y)
|
Skunk mix, moonlight en orange bud
Ik kan niet kiezen :o Maar dat^ zijn de wietsoorten die ik het meest consumeer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Du hast recht wie immer ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: geen want ik blow niet meer :) vroegah smookten we volgens mij het vaakste nlx, want dat was redelijk goedkoop, goed & veel (y) |
Ik mis toch echt een lekkere haze..
Haze-soorten zijn the best |
Citaat:
En hey! Mijn beste vriend zijn naam moet wel correct gespeld worden :) |
Citaat:
Maar ik heb mij opgeofferd en een paar typos verwijderd :p |
Citaat:
Ja echt :D Zo blijven we bezig hoor ^^. |
Omfg hoe geniaal is dit. :D
|
Citaat:
Trouwens, waar staat m'n typefout :p |
Hehehe, handig he, Scholieren dat alles opslaat :P
Citaat:
|
Haze A5, Kosbor Maastricht
Santa Maria, Rokade Hengelo en Citaat:
|
Citaat:
|
zonder twijfel de silver haze van 3-4 maanden terug van de jet-set en dreadlock in nijmegen :cool: :cool:
helaas is ie nu populairder geworden en is de kwaliteit er dus duidelijk op achteruit gegaan :rolleyes: |
Ik rook meestal Snowwhite. In Groningen hebben ze weinig verschillende wiet in de shops. Maar een stuk of 5 :/
|
Citaat:
|
Crystal (y)
Ice gaat mijn pet net iets te boven, vooral in cocktail(waarom niet iedereen cocktailtjes rookt is mij een raadsel :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
herer krijgt weer eens de meeste stemmen.
zoals in alle topics over dit onderwerp :) |
jack herer
|
Jack Herer, krijg ik lachkicks van.
|
Jack Herrer, Hoewel Ice-O-Lator door een waterpijp ook wel aan te raden is.
en Hindu kush en zero zijn ook lekker double-o trouwens ook jack - zero is mixen is ook lekker :) |
Santa maria en verder rook ik amper wiet.
|
Santa maria, bij de Kronkel in Nijmegen.
En als ik thuis in Breda ben Widow of jack. |
Combinatie van WW en Super Polm :)
|
he ff misschien een offtopic vraagje maar weet iemand of de wiet kik of kix bestaat, was namelijk laatst in alkmaar (vakantie aan het strand) in de coffeeshop en zag daar lijst hangen wist niet welke ik moest nemen (grootste deel nooit van gehoord) en bestelde gewoon een vijfje kreeg ik een zakje met daarop pen geschreven kik of kix (of iets in die trant) de wiet leek binnenteelt en was heel donker (was echt heftig spul maar niet echt lekker)
|
Laatste tijd verslaafd aan Chronic van de station willie (Y)
Anders ga ik nog voor de witte weduwe. |
Doe mij maar Hasj-ies
|
dan moet je niet in dit topic posten doos
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |