![]() |
Wat drink jij met dit warme weer?
Veel drinken is met dit warme weer zeer gewenst en even prettig. Wat drink jij om jezelf in leven te houden? Iets speciaals dat beter smaakt in deze tijden van droogte?
Ik heb ontdekt dat Crystal Clear cranberry wel lekker is en cola met citroen en ijsblokjes is ook erg verfrissend. |
meestal water, maar gisteren ging ik ook iets drinken dat: Royal Club heette met de smaak Red pepper/Mango :s , maarja dat was omdat we die bij de supermarkt hadden 'gewonnen' :D
|
ijsthee, of citroen/cactus siroop! lekker verfrissend
|
Lessini
|
Eigenlijk voornamelijk water en 's avonds bier.
|
Veel water en veel ijsthee (zonder prik, smaken citroen, perzik en groen).
|
lessini, stroop en water
|
Citaat:
Citaat:
Ik drink veel water (uit de koelkast), maar ook vanalles verdund met water. Met dit weer vind ik sapjes ed. ook erg lekker als het verdund is met water, bijv. multivitaminesap, perensap, appel/banaansap etc. :) Of soms drink ik ijsthee (perzik zonder koolzuur). |
Heb gister twee pakken witte druif/ grapefruit spul gehaald van appelsientje. Erg lekker! In de aanbieding bij de plus
|
Water, en ik hoop de hele week al op ijsthee citroen... :) :s
|
crystal clear citroen/passievrucht, water, spa citroen, ijsthee (met prik en veeeel ijs
|
Citaat:
|
Vooral water, en af en toe dubbeldrank. Maar als je heel de dag al water hebt gedronken, smaken al die fruitsappen zo zoet :| .
|
Veel water en (te) veel cola light.
|
Ik drink water en ik eet partjes perssinaasappel uit de ijskast <3
|
Vooral water, en soms 's avonds een glaasje Breezer.
|
veel water en ranja.. Soms wat dubbelfris, maakt niet uit welke smaak als het maar niet appel/perzik is.
|
water
|
WATER anders krijg ik zo'n dikke pens
|
Koffie. :bloos:
En erg veel water, water met limonadesiroop en... daar houdt het eigenlijk mee op. Soms drink ik ook cola, maar dat valt me iets te zwaar, dus ik houd het op koffie en water/limo. |
frisse fruitdrank van de c1000 :cool:
|
Citaat:
|
Rivella :cool:
|
Ijsthee! Verder veel water (1,5 liter sowieso), ranja, eigen fruitsapjes en ook Crystal Clear gaat er wel in. :)
|
Gewoon hetgeen wat ik ook onder minder warme omstandigheden drink (maar dan in meerdere mate): cola. :p
En af en toe water, ijsthee of bier. :) |
schweppes cream soda (Y)
|
Citaat:
|
Water en groene thee
|
Citaat:
Ik heb cranberry nog nooit zien staan, maar ik kijk nooit bij de koolzuur frisdrank. Ik ga eens kijken op internet. :) |
Water en soms wat Dubbelfris of zo..
|
Citaat:
|
water, ranja (dit het meest), ijsthee (prik en zonder prik, citroen, perzik) en zo af en toe eens een glaasje cola light.
|
Ice Tea sparkling.
|
Citaat:
|
Heel veel water. Staat een fles water naast me die regelmatig wordt bijgevuld.
|
Heel veel water, zo nu en dan wat vruchtensap, karnemelk, en thee.
|
Ice Tea met Aardbei erin :cool:
En water :) |
Water
En ik maak limonade-ijsklontjes die ik dan aan gort hak. |
Ik drink vooral veel. Liefst drink ik koude dingen en dan bv. cola light, crystal clear, sprite, water, ice tea enz.
Je hebt btw ook crystal clear zonder koolzuur in flesjes (ik geloof dat dat citroen/passievrucht is...het is iig lekker)? |
Water
Roosvicee :bloos: Ijsthee van de Aldi |
Water, fruitdrankjes, Lessini, cola light, ijsthee.
|
Vooral veel water (direct van de tap of soms uit een kan/fles en in de koelkast - lekker fris), warme groene thee en héél soms een of ander drankje als ik bij vrienden ben. Af en toe is er ook coca cola light in huis.
|
Water, Dubbelfris, sinaasappelsap, limonade.
|
water
cola bitter lemon |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vooral liters water en verder een klein beetje ranja en bier.
|
Water en Yomild Limoen. Heersend spul.
|
ijsthee (perzik en citroen), water en (wit)bier
|
Cola zonder prik, geweldig tegen de dorst, water en bier
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |