![]() |
Erotisch fruit
Ik heb daarnet iets freaky meegemaakt, ik at een peche, en alles, de smaak, de textuur ervan, de kleur, de manier waarop het over m'n vingers druipte, ik raakte er helemaal opgewonden van !
ervoor was een peche gewoon maar een peche, maar man, nu na het te eten, daarna was ik toch wreed gefrustreerd hoor. Hebben meer mensen hier ervaring mee? Wat het heeft echt nogal een indruk op me achtergelaten, ik raak minder snel opgewonden van de normale dingen als van een peche. wie weet heb ik een peche-fetisj ofzo? |
Haha.
Ik neem aan dat je een perzik bedoeld? Dat zijn best geile vruchten, maar ik raak er niet spontaan opgewonden van. |
Ik hoop voor je dat je een peche fetisch hebt. Niet al te freaky en gemakkelijk aan te komen. (y)
|
Kokosnoot hmmmm :eek:
|
Als je hetero was had je wel voor bananen gekozen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is peche niet een beetje frans?
|
hmmm ja
|
Volgens google is een peche een vis. :confused:
|
Citaat:
|
Gebruik je altijd het woord peche dan?
Ot: Eigenlijk nooit gehad. Het lijkt me ook best vervelend eerlijk gezegd. |
Ik had dat vorig jaar met stoofpeertjes tijdens kerst. Het klopte totaal niet, en ik schrok er ook van.
Het was nota bene mijn oma die ze klaargemaakt had. |
Citaat:
misschien ook omdat m'n familie frans spreekt en het is ook erg vervelend :o nuja, als m'n libido te laag is weet ik wat ik moet doen |
Citaat:
|
Uit een algemeen onderzoek is gebleken dat er een stofje zit in aardbeien waar mensen opgewonden van kunnen raken. Ik heb dat in ieder geval wel heel sterk. :)
|
Ja jij wordt overal geil van met je chinese pijpmondje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oesters schijnen ook libidoverhogend te zijn :o
|
Citaat:
|
ik ben er nog altijd niet goed van :(
als ik nog maar een perzik zie word ik al wild :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
nuja, heeft soms nog iemand een gekke fetisj?
|
Citaat:
maar mooie wangen en lippen zijn pre (y) |
Citaat:
|
Ik heb een bakkenbaarden fetish. Nou ja, fetish is mss een erg groot woord, maar ik vind een jongen mèt bakkebaarden altijd wel een stuk aantrekkelijker. Kan je lekker doorheen kriebelen enzo. rrrr.
Met fruit heb ik niet zoveel. Al durf ik nooit bananen te eten in het openbaar. Die moet ik altijd eerst in kleine stukjes breken voor ik 't in m'n mond stop, anders schaam ik me. Dat is ook de reden dat ik vrijwel nooit calippo's eet. Als ik dat wel doe...nou dan ga ik echt helemaal los. :p |
|
Citaat:
|
Fruit ís toch ook erotisch? Dat is toch al bekend sinds de oudheid? Verboden fruit? Druiven, perzikken, abrikozen, mango, passievrucht, kersen, frambozen, meloen (Y)
De afrodisiacische werking van onder andere oesters schijnt trouwens toch cultureel en psychisch bepaald te zijn. In andere woorden: omdat mensen ervan overtuigd zijn dat ze iets eten waar je opgewonden van wordt, worden ze opgewonden :p Voor chocola geldt iets anders, daar zitten wel degelijk neuroactieve stoffen in die invloed kunnen hebben op je libido. Maar volgens mij is dat op een wat langere termijn zeg maar dat acute geilheid. Ik had van de week trouwens zo'n bakje met stukjes mango gekocht bij de supermarkt en toen ik die sappige stukjes beetpakte met mijn vingers en ze op zat te smikkelen kreeg ik daar ook best wel sterke associaties bij. :o ;) Oh, en komt TS uit België? |
Citaat:
|
Ik heb het meer op pruimen
WHAAHAHAHAHA ha |
Citaat:
|
Naar het schijnt at Casanova heel veel oesters :cool:
|
fruit sensueel en erotisch
goh je meent het! |
Hmmm, gepureerde banaan. *kreun* (y)
|