![]() |
Korte Broeken
Voor de mannen: draag jij korte broeken of doe je ze met 40 graden nog niet aan...
Voor de vrouwen: wat vind je van korte broeken bij mannen. Ik zelf trouwens niet.. Heb wel een 3/4-broek maar die heb ik nog maar 1 x een avond aangetrokken. Op vakantie trouwens ook wel (maar niet tijdens het uitgaan). |
als je met dit weer geen korte broek draag ben je Nerd++
maar uiteraard ligt het aan de gelegenheid |
Citaat:
|
Ik draag surf shorts, maar ja dus.
|
Citaat:
|
Eigenlijk alleen bij het sporten, lekker koel is dan wel fijn.
Verder zwem ik ook weleens in een surfshort, zonnen doe ik in zo'n teh sexy ballenknijpert en voor al het overige hijs ik me gewoon in een spijkerbr00k. |
Citaat:
|
een mooie korte broek mag best
maar geen kort afgeknipte strakke spijkerbroeken, of het type jungle onderzoeker.. |
ik kan niet zo goed tegen mannen in korte broeken :bloos: :o
met dit weer moet het eigenlijk wel, dan zie ik ze het liefst in van die 3/4 broeken en als de man mooie benen heeft, mag ie van mij wel een kortere broek aan (anders ook wel, maar kan ik er dus niet zo goed tegen om er naar te kijken). mooie benen bij mannen zijn in mijn ogen niet overbehaard en geen luciferstokjes. |
Ik vind het zelf wel kunnen,, ofja. eigenlijk meer de 3/4 versies. maar ze moeten zeker niet te strak zitten!!! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
zoiets bijv. alleen mag hij hem dan wel 2 maten groter kopen... http://images.wehkamp.nl/images/arti.../915447_sp.jpg |
Ok, dan hebben we wel een beetje het zelfde idee ^^
|
Nee, geen korte broek voor een man (behalve dan een zwembroek)..
:nono: |
niks mis met een korte broek
|
Citaat:
|
Surfshorts en baggy, of voor metal oversized anti-fit, korte broeken.
|
afgeknipte spijkerbroeken of dus de de niet te grote zwembroek. 3-kwartsbroeken of die leger/scouting afritsdingen.
maar de één staat het en de ander staat het flikkerig. |
Citaat:
http://images.wehkamp.nl/images/arti.../915447_sp.jpg En deze hangt dus wel hoog in het middel+shirt er bij in is ook lelijk. |
Citaat:
Maar de echte korte, tot over de knie, broeken vind ik niet staan. |
ik ben gemaakt voor de korte broek en de korte broek is gemaakt voor mij
|
kan best:)
|
Waar blijft het bermudatopic?
|
Omdat ik alleen maar (zwarte) spijkerbroeken in m'n kast heb liggen, ik bijna doodga met dit weer en ik in geen enkele winkel een normale korte broek kon vinden, heb ik, uit pure noodzaak, dit exemplaar besteld:
http://www.emp.de/ACfrG/productimg/2/210404a.jpg http://www.emp.de/ACfrG/productimg/2/210404b.jpg Dan worden mijn benen ook es bruin, want nu reflecteren ze gewoon. |
afgeknipte camo broek ftw.
|
Citaat:
|
Ik vind kortebroeken bij mannen leuk. het liefst net over de knie.
Maar niet van die foute voetbalbroekies IEUW :nono: |
ik vind korte broeken heet en ik draag ze zelf ook.
driekwart broeken zijn echt om te huilen en worden ook alleen door de grootste fashion nono's op aarde gedragen. liefst wit. :) |
Baggy driekwarts net over de knie. Kijk als het heel erg warm is kun je in je huis best in je boxershort lopen.
|
Citaat:
|
nekkid
|
ik vind ze leuk bij mannen want het getuigt van gezond verstand om je luchtig te kleden bij een hittegolf. Als hij ze niet wil dragen is het vast zo'n fashion-nicht en die zijn vreselijk.
Ik draag ze zelf trouwens ook, je benen zweten/schuren dan niet tegen elkaar. |
nee, ik heb lelijke benen (Y)
|
Citaat:
|
ik zeg driekwartsbroeken
|
gewoon tot boven mn knieën, het is te fucking heet
|
Citaat:
|
48.00% is geen man :eek:
En ik draag geen korte broeken omdat ik ze lelijk vind en ik gesponsord word door campina. Maar eigenlijk komt dat omdat ik nooit korte broeken draag. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo'n overzeas dikke spijkerstof driekwart broek is niet hetzelfde als gewoon een simpele iets losvallende broek zoals op dat plaatje hierboven. |
Met dit weer moet iedereen het lekker zelf weten.
|
eenne korten box is goed te doen.
kortom regelmatig in een korte broek te vinden. |
helaas zijn die dingen overal uitverkocht en moet ik nu m'n hele vakantie in mn ubersexy zwemshorts lopen
|
Citaat:
|
Citaat:
Flatjes eronder zijn voor tutjes. |
Ja maar ik ben geen alto, ik ben gewoon mezelluf. :mad:
|
Ja, ik draag altijd korte broeken met dit weer, ik moet toch wel mn gespierde kuiten showen he :cool: :(
|
bijna nooit
zie ik er soms uit als een junk? |
Soms wel, ja.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |