![]() |
Il nino
WAAROM vergeet iedereen Il nino in zijn lijst van bands te zetten???? :eek: zo ongeveer een van de gaafste nu-metal bands die er is
valt me tegen :( |
1 van de gaafste nu-metal bands. alsof dat iets zegt.
|
gaafst --> minst stom
|
ik heb ze in een ver altoverleden ooit eens gezien,en ik heb nu al spijt dat ik dat openbaar maak,:(
|
die eerste cd is was wel aardig; de rest heeft me nooit echt kunnen boeien. Live ook niet altijd even goed.
|
ze heten ill niņo, nepfan :x
|
Het schijnt dat diarree ook de lekkerste stront is.
|
Ill Nino kan niet de beste nu-metal act zijn.
1: Dat zijn Deftones al 2: Ill Nino is kwa songstructuur zeer standaard 3: Ill Nino is een zeer slap aftreksel van Sepultura en Soulfly |
Deftones zou eigenlijk ook geen nu-metal mogen heten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat nou 'enkele tracks'. (n)
|
Citaat:
Ok als jij denkt dat Ill nino gaaf is, lees voor de gein die songteksten eens. Nu metal is textueel gezien vaak erg standaard maar dit is wel extreem cliche slecht en wat al niet meer. |
Citaat:
|
Korn - Korn
Limp Bizkit - 3 Dollar bill y'all > Ill Nino |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bwuh. Doe mij maar de oude deftoontjes hoor :) Die Selftitled kan ik iig niet meer pruimen. Dat nieuwe nummer raakte ook al kant nog wal :(
|
Ill nino -> zijn die niet pasgeleden door hun label opstraat gezet
|
dat die band nog bestaat joh.
|
Ill Niņo: leuke band. Heb ze gezien tijdens Graspop 2006.
(y) |
Wat een drama. Zelfs vroeger toen ik Nu Metal luisterde vond ik het niks. Cliches met een hoofdletter C.
|
Citaat:
Carn: Selftitled is idd KUT. |
Citaat:
Al die cd's van Deftones vind ik goed, zelfs die overdrugste wanhoopsplaat 'deftones' van ze. En ach, ill nino. hahahahhaha. ill nino. |
Ik vind die selftitled ook wel goed te pruimen van Deftones.
En als we het toch over ''nu-metal'' hebben wil ik even bekennen dat ik Mudvayne best een puike band vind :) |
Citaat:
Adrenaline blijft Deftones' beste album. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |