![]() |
Welke special abilities wil jij?
Wil je kieuwen, of misschien een hele vissenstaart, wil je lasers kunnen schieten uit je vingertoppen, of je haar op commando kunnen laten groeien, of wellicht de kunst jezelf onzichtbaar te maken?
Ik wil graag -net als in cartoons (Musti!)- dat je een liedje hoort als ik loop (y) Namelijk Blackpool Roll van Mr Scruff <3<3 En vliegen op de Supermanmanier, dus geen gefladder met vleugels, maar glijdend door de lucht :cool: |
Replicating ability.
|
De kracht om mensen gelukkig te maken:) huhuuh moraalridder.
|
Ik zou wel willen vliegen, op de superman manier. Dan zit ik niet met vleugels enzo.
|
Internetpalen uit de grond kunnen toveren?
|
phoenix! :cool:
|
Vliegen!!
Met vleugels lijkt me wel vet, van die witte engelenvleugels, of doorzichtige libellevleugels. |
ik zou wel willen vliegen idd op de superman-manier, verder zou ik m'n uiterlijk zo af en toe helemaal willen veranderen, zodat je soms gewoon iemand anders lijkt (net als die heks, Tops, uit de Harry Potter boeken :p). En het zou ook wel gaaf zijn om gedachtes te kunnen lezen :)
|
Citaat:
En met één vingerknip zijn waar je wilt zijn! "Ik wil in Barcelona aan het strand gaan liggen!" *knip* en ik ben er! |
Citaat:
|
onzichtbaarheid, omg wat je daar allemaal wel niet mee kan doen zeg *kwijlt op gedachte*
|
De tijd controleren :D
|
ik wil onder water kunnen ademen en zien... zonder duikspullen :cool:
|
De Kame-hame-ha! van Goku kunnen doen. Lijkt me handig om irritante vliegen mee af te maken.
Daarnaast zou ik ook wel willen vliegen. Of een staart uit mijn pols doen komen, zoals Scorpion. Come here! |
Zo'n gave als Storm die heeft in X-men. :o
|
Ik wil controle over de tijd.
Maar eigenlijk heb ik aan deze special ability al genoeg: http://forum.scholieren.com/fotoboek...zM78pu89uo.jpg |
Flash of Light
|
Een pratende anus
|
Ik wil niks.
|
Citaat:
|
Teleporteren, wat zou ik daar graag mijn rijbewijs voor willen inleveren!
|
heerser over tijd en ruimte :p
|
god-abilities
|
eigenlijk, nu ik er over nadenk, is alles wel fijn (al weet ik niet wat je aan een pratende anus hebt...)
|
Citaat:
:o |
Citaat:
|
Van gedaante veranderen.
|
Ik wil net als Flash(Wally West in dit geval) een link hebben met de Speedforce, zodat ik me voort kan bewegen op minimaal 3 keer de snelheid van het licht. Ik kan dan aan iedere etter loeiharde Infinite Mass Punches uitdelen en er vervolgens nog mee wegkomen ook, omdat het allemaal in een picoseconde gebeurt.
Teehee :D De comic nerd in mij komt weer even naar boven. |
Citaat:
|
Het kunnen lezen van iemands gedachten wanneer ik dat wil - zo weet ik dan tenminste altijd hoe iemand over mij denkt en of hij/zij eerlijk is met mij. :)
|
Neo
|
Citaat:
|
onzichtbaar, teleporteren, gedachtes lezen, x-ray vision, supergehoor, spiderman webs afschieten uit mn polsen, onsterfelijkheid en een batmobiel :)
|
Onsterfelijkheid. Maar als we toch bezig zijn wil ik daarbij ook wel kunnen vliegen. En me in allerlei dieren kunnen veranderen. Oeh, en dan ook in andere mensen *moffelt Mystique weg achter haar rug*
|
Ik wil van de ene plek naar de andere kunnen 'orben', scheelt weer reistijd. En kunnen vliegen (zonder vleugels) lijkt me ook wel wat. Tijd kunnen terugdraaien en zo dingen opnieuw beleven en/of dingen veranderen. :o
|
Instant teleport, Jedi reflexes, 100 liter longinhoud, nightvision, telekinetische GPS, foto-ogen met USB 2.0 plug in mn achterhoofd (y)
|
Ik zou willen dat ik met blikken kan doden.
|
Koop een literpot bonen en leef je uit.
|
Alles uit dragon ball Z, woesjjjjj :cool:
|
Gedachtelezen, teleporteren, onzichtbaarheid. (y)
|
Citaat:
|
|
vliegen, dingen verplaatsen met mijn ogen, gedachten lezen, altijd lucide dromen hebben.. (y)
|
Ik wil de tijd stil kunnen zetten.
Ik wil bijvoorbeeld te leren dingen zo hup in mn hoofd kunnen zetten. Ik wil mensen met een knip in mn vingers gelukkig kunnen maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle talen spreken.
Een eindeloze creditcard/pinpas hebben. Een mooi lichaam waarmee ik kan eten wat 'k wil en nooit aankom (en geen dichtgeslibde aderen of wat dan ook krijg)... enz enz |
Tijdreizen (al was het binnen me eigen lichaam, butterfly effect alleen dan on demand en niet zo random :p )
|
Ik wil me onzichtbaar kunnen maken zoals Violet van The Incredibles, ik wil me kunnen teleporteren zoals Kurt Wagner van The X-Men en ik wil mijn uiterlijk kunnen veranderen zoals Tonks van Harry Potter.
|
Ik wil ventilatoren toveren :(.
Ik wil eigenlijk wel onzichtbaar kunnen zijn:evil: :bloos: en ik wil eigenlijk heel goed kunnen ruiken. Ruiken klinkt zo vies :(. Edit: ik wil eigenlijk gewoon geuren goed kunnen onderscheiden :o. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |