![]() |
Gezocht: gezellige huisgenootjes!
Hallo daar!!
Ik ben Joanne (19 jaar) en ik ben op zoek naar gezellige mensen om samen een appartementje mee te huren zo dicht mogelijk bij het centrum van Utrecht. Ik heb dus nog geen adres, maar zodra we een gezellig groepje hebben (3 a 4 personen) kijken we verder. Dus als het jou ook leuk lijkt om met een gezellig groepje in Utrecht te wonen, lekker stappen, bankhangen, filmpje kijken, terrasje paken...en natuurlijk ook nog studeren daar waar nodig, laat het me dan weten! Het liefst zou ik er in ieder geval 1 meisje bij hebben, maar de anderen mogen wat mij betreft ook jongens zijn. Lijkt me wel leuk eigenlijk. Ik wou zou gaan voor een maximale huur van 300 pp. We moeten natuurlijk ook nog wel uitzoeken of dit allemaal mogelijk is, ik weet niet hoe het zit met onderhuurregelingen e.d... Je kan hier reageren, mailen, of je kan me even toevoegen aan je MSN. :) joootje@gmail.com |
Ik kan je nu alvast vertellen: dat is niet mogelijk. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie genoeg appartementjes te huur waar 3 mensen in kunnen wonen en de huur dan op 330 INCL g/w/l zou komen. Is wel meer dan 300 ja...maar die 30 euro... En een huis kopen tsja daar heb ik ook over gedacht, maar ik weet niet of mijn ouders daar veel trek in hebben...Zal het eens vragen. |
Citaat:
|
dat lukt je heus wel hoor, succes (y)
|
Mijn zusje had ook al zo'n idee, maar dan met zn 3en in Nijmegen. Iedereen zei dat het vast niet zou lukken, maar ze geloofde het niet. En het is ook idd niet gelukt.
Je kan het best als idee in je achterhoofd houden, maar als je ver weg van utrecht woont en je echt een kamer nodig hebt in september, kijk dan wel verder dan zoiets met zn 4en en zoek ook alvast wat dingen voor jezelf :) |
Citaat:
|
Je hebt toch ook nog zoiets als wachtlijsten? Weet niet hoe het in Utrecht zit maar waar ik woon is het zeker drie jaar. Tenzij je natuurlijk voor een (veel) duurdere particulierenwoning wilt gaan.
|
Ik heb wel interesse... Ik moet wel meteen zeggen dat ik geen zin om vast te zitten aan mijn huisgenoten (en dus een boel sociale verplichtingen) Dus als je een hechte vriendin zoekt om 24/7 mee op te trekken ben ik niet degene die je moet hebben.
Ik zoek trouwens gewoon iets voor mezelf. Maar stel dat je iets vindt voor meerdere mensen, dan vind ik 't leuk om ervan te horen. En als we het goed met elkaar kunnen vinden is het een goed plan. |
Hey, ik ben harstikke geinteresseerd. Vooral met wat meer mensen, ik heb samen met een kennis van mij gezocht voor iets maar dat was gewoon niet te doen.
Met 4 mensen lijkt me perfect. Laat maar weten wat het plan is! |
Citaat:
|
Hoi, het lijkt mij ook wel wat!! Ik ben een meisje van 18 jaar. Ik denk wel dat het erg lastig is om iets te vinden. Maar wie niet waagt wie niet wint.
|
Het is vrijwel onmogelijk, zeker voor vier mensen ofzo. Ik ben al twee jaar op zoek naar iets ín Utrecht. Maar ik wens jullie veel succes.
|
mochten er nog plaatsen zijn houd ik mij aanbevolen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |