![]() |
World of Warcraft: Deel 12
Yup.
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja :bloos:
|
Bekijk het zo :P
Als je speelt kan je geen geld uitgeven, niet in aanraking komen met drugs, mensen 'ontmoeten' met dezelfde interesses, niet in trouble komen, etc etc :cool: |
Citaat:
Maar belangrijker, als je het leuk vind, is er helemaal niks mis mee... |
Damn, full DS, nice man (y)
Mja ik heb gewoon zoveel pech met raiden, dit is m'n 4e lvl 60 char en een week geleden heb ik Firemaw voor het eerst gezien. Altijd shitty guilds of whatever. Wil echt zo graag Nefarion killen, want MC na 1 jaar word je ook wel snel beu moet ik zeggen. :( |
Huisgenoot van me speelt in een grote guild op xavius, zal eens vragen.
|
Nice :)
|
mensen die elkaar te pletter vechten voor een 3 mana pots in gurubashi arena (Y) terwijl je zelf al de goede shit eruit hebt geloot :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Oke, die is TE goed :D |
Eeen mijn guild heeft de spider boss down in ZG :D
Ik was best wel trots op m'n guild gister. :o Hier is de vid: http://www.thedreamhunters.com/VIDS/Marli.wmv (rechter klik - save ass ;)) Ik ben blij dat we toch progressie maken, er waren wel 2 wipes aan vooraf gegaan, maar nadat we de tactics eenmaal door hadden was het nog best makkelijk. De groep balans voor deze raid was wel fucked gezien de lag attendance, namelijk: 6 warriors, 4 paladins, 4 hunters, 2 mages, 2 druids, 1 priest and 1 warloc. Ik ben dus een van de warriors. :) |
Grats :) Spider kan best lastig zijn de eerste paar keren.
|
Citaat:
Tegenwoordig valt het echter allemaal mee en kunnen we een run doen t/m hakkar op 1 avond. |
oef ben ik blij dat we met mijn guild zg en mc met 2 vingers in onze neus doen :o
Nu bwl nog, maar veel mensen hebben daar geen zin in (n) :confused: |
Haha wij wipen zelfs af en toe nog op Marli, zoals gisteren, dat krijg je als je 4 paladins 4 warriors en 4 priests meeneemt :D (n)
|
wij wipen op 2corhounds soms :D
jammer alleen dat 1/6 van de guild weg is. als er 2mensen niet komen heb je dus al tekorten.. ff bijrecruiten |
Citaat:
|
Citaat:
Ow yay gisteravond hebben we onze eerste full MC run 1 tm 10 gedaan, was wel tof. Duurde echter wel 4,5 uur maar er waren een paar onnodige whipes op trash en 1tje op domo. Hopelijk zijn we binnekort in staat om MC 1 tm 10 in 3,5 uur te doen. |
Citaat:
Dan zou je daar de hele dag kunnen vechten om 1 kistje! |
en toen had ik -110 dkp... ik ga lekker ;)
|
aim! speel je nog WoW? :cool: (y)
|
Citaat:
ja ik ben een van de weinige die paar keer zijn geweest nu naar BWL en tis overduidelijk moeilijker! jammer dat er ook zoveel mensen zijn die niet lezen, luisteren of inlezen wat tactics zijn bij een boss...en dat zijn meestal mensen die in die tactic grote rol spelen :/ |
Citaat:
|
Citaat:
[nysium] recieves loot [snowblind shoes] [nysium] recieves loot: [large brilliant shard] [raid][collector]nys did you just shard your fr boots? [raid]nysium]yes? why rag is farm anyway [raid][collector]ever heard of vael? [raid][nysium]no who's that [raid][collector]READ THE DAMN FORUMS 200FR is out goal and you shard fr boots~meer gescheld~ dat was triest |
Citaat:
:( |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(en dat dan blijkt dat hij de hele spell niet eens heeft....) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een chineze power levelling service :P
|
WoW is een beetje saai ik denk even teveel gespeeld :p
|
Citaat:
welk lvl wastie? alt is nu lvl 56! oeoe bijna 2 lvl 60'ers :cool: |
Citaat:
ik ben de allebei de eilanden in het rond gelopen :o |
Citaat:
|
Citaat:
en grl, aye |
Eindelijk mn warlock naar 60 geleveld (was al revered met AV :o)
Kreeg net al meteen mijn eerste commentaar die SL-locks skilloos vond.... van een undead rogue nog wel. Als er iemand geen moeite moet hebben met locks dan is het wel een undead rogue. |
We zijn nu bij de Broodlord in BWL, maar 2x gewipet, 1x door een (dragonkin) add tijdens de boss en 1x tijdens de trash ernaartoe. Iemand tips?
|
Gister terug gekomen van de guild BBQ in de UK, was echt super gewoon om een stel guildies daar te zien en ff een pilsje met ze te drinken :) (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |