![]() |
[Livebox] Port Forwarding
Ik heb een programma RemotelyAnywhere, waarmee ik dus van overal mijn pc zou kunnen gebruiken.
Nou geeft ie als adres aan (for acces) 192.168.1.11:2000 Goed, dat werkt best binnen mijn lan vanaf mijn laptop maar hoe zorg ik ervoor dat ik vanaf buiten ook werkt? Ik weet dat ik dan de poort 2000 zou moeten forwarden naar 192.168.1.11 maar als ik in de livebox config kijk kan ik invullen: Port from (2000) Port to (2000) en Local IP adress (192.168.1.11) maar volgens de help file moet ik deze nog forwaden naar poort 2000 van 192.168.1.11, maar dat kan ik niet achter het ip zetten, er gaan maar 2 getallen nog achter... help? (a) |
From 2000 To 2000 Local IP adress 192.168.1.11
|
ja
dat heb ik gedaan :P (staat ook in mijn fipo) maar dat werkt dus niet! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
ik probeer veel NAT Policies Firewall options overal de poorten 2000 TCP en UDP open gezet van onbekende IP's naar mijn pc ip maar hij pakt em niet :( heb je zelf ook een livebox? |
|
Ik heb nog ff rond gekeken op portforward.com of ik een interface kon vinden dat op de interface lijkt van de screenshot.
Helaas kon ik die niet vinden. Graag zou ik graag het merk en type van je livebox willen weten, zodat we ff beter rond kunnen zoeken. |
Mijn Modem layout is net vernieuwd (wanadoo -> orange) ze hadden het hier erover om een DMZ te plaatsen.. |
Heb een aantal handleidingen van portforwarding bekeken,..het blijkt dat je de "bestemming poort" niks hoeft in te vullen.
Zou je dit later eens willen testen? |
"Policy dest port(s) should be non-zero"
Kan dus niet en de stappen opvolgen van portforward had ik al gedaan en dat werkt ook niet. :/ en bestemming poort moet wel 2000 zijn, want dat is de poort waar RA op mijn pc open op staat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01. |