![]() |
Verschil heenreis/ terugreis?!
Kreta
3,5 uur vliegen 1 uur later daar Heenreis: 19.15 vertrek - 23.45 aankomst daar (is 3,5 uur vliegen) Terug: 23.55 vertrek - 03.25 aankomst hier (is 4,5 uur vliegen) (alles in plaatselijke tijd) Degene die het uur verschil kan verklaren krijgt van mij een lolly.. Of is r gewoon een fout in de tickets? :s :confused: :s |
Misschien maak je nog ergens een tussenlanding?
|
Griekenland ligt in een andere tijdzone.
|
Ja dat wist hij zelf ook al, maar normaliter zou de terugreis 2.5 uur moeten duren.
|
Citaat:
|
Nee dat lijkt me ook niet, volgens mij zou t gewoon heen 4,5 uur moeten zijn en terug 2,5 uur.. dus dan zal t wel of vertrekken om 1 uur worden of al landen om 2.30.. Handig als mn ma r om half 4 staat dan :o :p
|
Tussenlanding kan ook nog hoor! Heb ik ook gehad toen ik terug vloog van Kreta naar Nederland.
|
Citaat:
|
Met onze vlucht heen en terug naar amerika hadden wij op de terugweg(of was het nou heen) ook een uur langer nodig, er werd gezegd dat dat ook met de wind te maken had.
Maar griekenland is wel stuk dichterbij ja, dat is waar.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wie vliegt er via azie naar amerika?
|
vliegen van 23:55 tot 3:25 is toch echt 3,5 uur, hoor...
|
Citaat:
|
misschien een iets andere aanvliegroute, tussenstop, ander vliegtuig ?
|
Mijn moeder en broertje zijn nu met het vliegtuig naar Kreta en maakten een tussenlanding op Rhodos dus zoiets kan het wel verklaren.
|
Citaat:
*pakt oude fotoalbums erbij* Dep.time; 16.50 (Amsterdam - Heraklion) Ar. time; 21.25 (is dus 4 uur en 35 minuten) Dep. time; 22.25 (Heraklion - Amsterdam) Ar. time; 01.20 (is dus bijna 3 uur) Dep time; 17.05 (Amsterdam - Heraklion) Ar. time; 21.35 (is dus 4 en een half uur) Dep. time; 12.30 (Heraklion - Amsterdam) Ar. time; 15.15 (is dus 2 uur en 45 minuten) Dep. time; 07.50 (Amsterdam - Heraklion) Ar. time; 12.25 (is dus 4 uur en 35 minuten) Dep. time; 09.55 (Heraklion - Amsterdam) Ar. time; 12.40 (is dus 2 uur en 45 minuten) Bij mij duurden de heenreizen dus langer als de terugreizen, dat ik te verklaren door het uur tijdverschil. Weet je zeker dat je je tickets goed gelezen hebt? :bloos: |
Zat er uiteindelijk een fout in de tickets of is er een tussenlanding gemaakt?
Ik heb namelijk nu hetzelfde. Ik vlieg de 27ste om 23:59 weer naar A'dam vanuit Heraklion. De verwachte aankomsttijd is echter 3:50. |
Citaat:
Offtopic; wat een rottijd zeg.. Je bent dus eigenlijk al 1.5 dag kwijt van je vakantie? Of heb je geboekt vanaf de 28e? |
Ik heb toevallig gisteren naar Beachmasters gebeld. Die geven als reden aan dat het iets administratiefs is. Wij hebben geboekt tot en met de 27e. Wij moeten dus de 27e weg. In het systeem hebben ze ingevoerd dat wij die dag vertrekken. Aangezien de terugreis 4,5 uur duurt betekent dat dus dat wij pas om 1:20 vertrekken.
Ik vind hetzelf eigenlijk belachelijk. Maar ik ben benieuwd hoe de terugreis bij de TS is gegaan. |
Oh, wacht.. Nu pas zie ik dat het de terugvlucht is ;) De reis duurt geen 4.5 uur, naja met tijdverschil wel, maar je vliegt er maar 3.5 / 4 uur over, als je geluk hebt..
Fijne vakantie in ieder geval, ik ga pas ik oktober :( |
volgens mij hadden 2 vrienden van mij die naar rhodos gingen hetzelfde :s
|
andere route, andere snelheid, andere wind, het kan zoveel redenen hebben. Niets om je zorgen over te maken :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |