![]() |
knobbel in mond
Hey,
Ik heb een beetje stomme vraag, maar bij mijn wang, heb ik nu al een tijdje een soort van knobbeltje. Wanneer ik er aan voel, lijkt het als een soort van knikker, die ik lichtelijk kan bewegen. Echter afgelopen weken, lijkt het groter te worden, en pijnlijk. Dit heb ik alleen aan de linkerkant, weten mensen wat dit zou kunnen zijn, een ontsteking? een eeltknobbel:P? Moet ik er mee naar de dokter, of de tandarts? Misschien is het wel normaal, maar het voelt vreemd, als je zeg maar je wang indrukt, dan zit het tegen mijn kaak aan, en kan ik het bewegen, aan de binnenkant van mijn mond voel ik alleen niks. Nou ja, ik hoop dat iemand weet wat het is! |
Abces.
|
En het is niet pijnlijk? Heb ik ook. Sinds begin dit jaar heb ik verschillende van die bolletjes gekregen, maar ze zijn wel wat kleiner dan bij jou denk ik. Ik heb aan de dokter gevraagd wat ik eraan kon doen. Hij zei dat ik het best zo kon laten en dat de kans groot was dat het gewoon zo ging blijven (maar er was wel een kans dat het toch door ging groeien of weer ging verdwijnen) Moest het dus toch groeien, dan ging de dokter het eruit snijden. Is een soort vetbolletje ofzo denk ik, maar dan in je mond.
Dus ik raad je aan om naar de dokter te gaan voordat je het zelf kapotbijt ofzo. |
Citaat:
|
knabbel in mond :)
|
Ik zou het toch even na laten kijken bij de dokter :).
|
Cyste. Heb ik ook een keer gehad en het ging vanzelf weer weg. Als het niet weggaat, snijdt de huisarts hem voor je dr uit.
|
Heb je voordat deze klacht onstond een tandheelkundige ingreep gehad?
|
Ik had het eerst ook, maar het is nu zowat weg bij mij.. uit zichzelf..
Dus maak je geen zorgen.. :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat dat ironisch bedoelt was :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |