![]() |
Feest in het park.
Zijn er nog Belgen/Nederlanders die op 26, 27 en 28 augustus massaal afzakken naar Oudenaarde? Er komen vrij goede groepen naar mijn smaak, oa. Vive la fête, Absynthe Minded, Triggerfinger, El tattoo del tigre, Das Pop, Ozark Henry, Audio Bullys. Voor meer gedetailleerde programma, tickets en dergerlijke informatie: www.feestinhetpark.be.
|
Ik zou er graag heen willen, want de lineup is best ok (Jamie Lidell :p), en het is goedkoop. (3 dagenkaart is 48,-!)
Maar ik weet niet of ik vrij kan krijgen, en ik ken niemand die meekan (allemaal op vakantie of iets met school. blahblah) |
best vette lineup, zeker voor dat geld. (y)
|
absynthe minded :(
|
wel een ok band hoor, niet in de war met absent minded?
|
Citaat:
audio bullys :( vive la fete :( |
jamie lidell.... wat een zak kots.
dus ga ik hier geen geld aan verspillen |
Citaat:
Zag laatst de show van pinkpop op met Gonzales op piano (andere held van me), ging goed los. |
best aardig
|
Citaat:
|
Dacht ff dat er The Muffs stond. Datsuns zijn wel leuk. Maar die zie ik rond oktober wel ofzo.
|
gave line-up yo
jamie lidell das pop calexico youngblood brass band mouse on mars ozark henry (Y) en niets mis met absynthe minded |
oudenaarde (Y)
toffe plek ook. Misschien eens bekijken |
Misschien moet dit geupt worden...
want ik ga! (y) |
tof festival, jammer dat het waarschijnlijk slecht weer wordt. (n)
|
Dat was bij Pukkelpop ook zo :p dus niets van aantrekken
|
Waar waren al de moshpits, crowdsurfers en waar bleef die wall of death? :confused:
Voor de rest enorm goeie sfeer, goeie muziek. Aangenaam verrast door Das Pop, Anthony B, The Neon Judgement, The Datsuns, Triggerfinger en Calexico. Zwáár teleurgesteld door Vive la fête, die nét dezelfde show opvoerden als op Pop Allure (alleen met een lelijkere/minder originelere jurk aan deze keer :o). Kitsch is fijn, maar geen twee keer. Mouse on Mars vond ik ook enorm slecht, net als Derrick May (maar ik hou sowieso niet van zijn muziek). |
Vorig jaar ben ik gegaan voor Zoot Woman. Ik vond het een gaaf festival, maar heb dit jaar geen geld en vind het programma niet geweldig.
|
Triggerfinger, Supergaaf.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |