![]() |
moedervlek..
ik heb in mijn elleboog plooi een een moedervlek volgens mij.
het is een soort bultje en die is volgans mij altijd bruin geweest (moedervlek kleur zal ik maar zeggen..) maar nu is hij volgens mij wat onrustig ofzo.. hij ziet rood en het gebied erom heen ook. hij jeukt niet echt maar deed wel pijn. ik heb er een pleister op gedaan zodat ik er vanaf zou blijven en hem even rust zou gunnen en nu heb ik er geen last meer van.. is het toch iets om eens even langs een dok te gaan? of maak ik me nu zorgen om niets.. |
Als het vanzelf weer overgaat zal het wel meevallen denk ik, maar als je moedervlek pijn blijft doen of van kleur/vorm verandert is wel het verstandig om ff naar de dokter te gaan.
Je moet er inderdaad wel vanaf blijven. |
Ik ben het met Anika eens :)
|
het kan ook heel goed zijn dat ik nu spoken zie hoor...
mn vader heeft huidkanker dus misschien heeft dat invloed ofzo :s ik weet niet hij ziet nu alleen nog beetje rood.. ik kijk t nog wel ff aan (y) bedankt iig |
Pas op voor Melanomen!!!
Laten checken!!! |
Citaat:
|
Ik heb zelf best veel moedervlekken en mij is altijd met klem gezegd zodra het van kleur verandert, altijd even langs de huisarts gaan. Mijn huisarts heeft er twee uit voorzorg weggehaald, omdat ze een beetje onrustig waren. Maar dat verschilt per huisarts natuurlijk en ik liet ze liever weghalen dan dat ik er steeds op moet letten.
|
Als moedervlekken onrustig worden moet je ermee naar de huisarts.
|
Citaat:
|
Idd, go see the doctor (y)
|
ja ik weet dat je naar de huisarts moet als ze onrustig zijn enzo
maar ben 'bang' dat ik spoken zie en ik twijfel nu ook heel erg of t niet altijd gewoon een bultje is geweest en gewoon geen moedervlek.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |