![]() |
[Mozilla Firefox] geen verbinding
Gisteren was er een automatische update, en sindsdien heb ik geen verbinding meer met het internet via die browser. Met IE kan ik wel nog op internet, maar kan niet binnen in een bepaalde chatsite (via java applet), terwyl dat met MF nog wel kon. Heb gisteren MF opnieuw geïnstalleerd, maar dit hielp niet. Heb gekeken of er ergens in de instelingen iets staat over een firewall, maar ik vind niets.
Iemand suggesties ? :) |
misschien kun je kijken wat er veranderd is bij de nieuwe versie:
http://www.mozilla.com/firefox/releases/1.5.0.5.html maar ik heb nergens last van |
Citaat:
Deze topic mag dicht, wat my betreft (y) |
waarvoor is deze programma (firefox) eigenlijk? Ben ik altijd tegengekomen maar ik wist nooit waarvoor het is??
|
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
Firefox en Opera laten internet explorer 6 ver achter zich, qua nieuwe technologieën. en de beide programma's kan je zonder problemen naast je internet explorer draaien. En ander belangrijk verschil is dat i.e en opera door een bedrijf gemaakt is en firefox door een gemeenschap van vele vrijwilligers en mensen en dat de broncode van firefox vrij openbaar is. (ach ja, hier vind je veel-gestelde-vragenlijst) |
dus het heeft niks met de nieuws ophalen zoals RSS??
|
Offtopic:
Firefox ondersteunt rss-, atom-feeds en aantal andere nieuwsfeeds. Ze noemen dat hier Live Bookmarks. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13. |