![]() |
one, two..
In a world of serenity silence is a sound
now fucking tell me how many words can you count I a world of serenity pain is a sound and fucking watch me the wounds you can count one for the pain of my lover two for the pain of my youth three for you to discover four for it to feel so good In a world of pain blood is a sign now fucking watch me this blood is mine In a world of pain scars are a fact now fucking tell me where's your respect one for the pain of my hate two to get over the tears three before it's toolate four to fade away my fears |
vindt hem enorm goed!! :eek:
|
Waarom dan..?
|
hm, het lijkt meer een liedjes zo eigenlijk, niet echt mijn voorkeur. maar zover ik het bepalen kan (voor mezelf) ziet het er best goed uit, en loopt het ook lekker.
[alleen ja, 'weer' dat "f*cking"] :D:D |
Citaat:
Veel mensen vinden het niet fijn als er scheldwoorden voorkomen in een gedicht. Nu is het wel zo dat het vaak de kunst is om met andere woorden omzichtig iets te brengen in een gedicht, een gevoel op te wekken. Maar met scheldwoorden bereik je ook iets. Het zijn niet voor niets scheldwoorden; ze zijn er om te versterken, om je te raken, om fel iets uit te drukken.. jezus ik zit hier echt uit mn nek te typen :D |
Citaat:
|
Ik vind hem errug mooi, hij begint sterk.
Komt door eerst 'serenity' En dan 'fucking' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42. |