![]() |
Harsen.
Vroeger scheerde ik mijn benen met een mesje die ik stiekem van mijn moeder gejat had. Onlangs kwam ze erachter, en was ze heel boos. Ze heeft het mesje afgepakt, maar ik wil nog steeds gladde benen! Daarom had ik misschien gedacht aan harsen. Weten jullie iets dat goed helpt, dat goedkoop is, en dat héél lang wegblijft? Alvast bedankt.
|
waarom werd je moeder boos toen ze erachter kwam?
|
En waarom vraag je om een manier om je benen te ontharen terwijl je topictitel harsen is :s je geeft zelf het antwoord al
|
En waarom wil je als man je benen scheren? :o
|
Zelf een scheermesje kopen is toch niet zo duur?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En wij heren wielrenners zweren op Veet. ;) |
Ik ben geen man hoor! :eek:
|
De M onder je naam staat voor Man, niet voor Meisje.
Harsen is een optie, maar niet de gemakkelijkste. Is scheren niet bevallen of mag je dat niet, dat je nu iets anders wilt? |
Citaat:
|
Oh nee, help, je mannelijkheid, pas op Kenjirro!
|
Citaat:
|
Citaat:
24M |
Wat heeft je moeder tegen benen scheren? Misschien wil ze niet dat je later haren op je benen hebt die er hetzelfde uitzien als op je hoofd.
Harsen is duur, maar het is effectief. Misschien ligt het aan mij maar die veetstrips zijn echte shit. Ik gebruik veet showergel in combinatie met een scheermesje, en mijn beentjes zijn glad voor 5 dagen. Misshien moet je eens praten met je moeder, want ik zie niet in waarom je niet aan dat soort lichaamsverzorging mag doen. Bij Etos vind je al mesjes vanaf 30 cent, dus je zal je niet blut betalen:). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |