![]() |
Zoek je een liedje? nr21
|
hloo..
op mijn vorige post werd niet gereageerd.. dus ik probeer het nu met een andere in de hoop dat ik nu wel antwoord krijg :) ik ben opzoek naar de intro-song van ''van etter tot engel'' (amerikaanse versie..) metal-achtig liedje.. anyone?? x Lot |
bla bla Gazolina, blabla Gazolina
iemand?? |
Gasolina ;)
|
Ooow met een S
|
Van Daddy Yankee yo.
|
Jo, zoek een liedje uit de jaren '80
Ze zingen: Die ai es sie oo (D.I.S.C.O.) Kan hem via google ook niet vinden, kent iemand 'm? |
Ottawan - D.I.S.C.O.
|
Dat is 'm, thanks!
|
heej
ik zoek de titel van het nieuwe nummer van Tokio Hotel het nummer is ook afg zat/zon dag op top of the pops geweest wie kan mij helpen ;) thx |
Citaat:
sorry ik weet het ook niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zoek de Chewbacca song uit de film Clerks
|
Van welke artiest is het nummer: I'm going I'm going where the water tastes like wine, where I can drink from the water and stay drunk all the time...
Het is een oud nummer, je hoort hem ook aan het begin van de film woodstock: director's cut |
1e resultaat op google:
JIM ED BROWN & THE BROWNS » Going Up the Country http://www.jencomics.com/artist_j/ji...ry_lyrics.html :o |
thanks ik ben zelf te lui om te zoeken dus vandaar
|
Citaat:
|
:)
Citaat:
JA :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) HET KLOPT THX |
ik zoek ook een liedje, maar ik weet alleen niet of ik wel goed zit met de tekst, misschien kun je er wat mee:
[refrein] just because you look good, doesnt make you right just because you look good, still want you here tonight wont you.. en dan iets aan het einde: i wonder what youre doing now i hope your feeling happy now' ik vind de stem wel heel erg lijken op de stem van Mel C maar ik weet het niet zeker.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hey ik zoek een liedje :P Het einde van killbill is een SWORDfight met die OREN en umathurman :) Dat liedje heeft echt een hele vette soundtrack maaaar op de killbill soundtrack cd staat er een homo door heen te zingen. En die versie is ook op bittorrent en limewire dus heeft iemand mischien een idee wat er met de echte soundtrack van de film is geburt dus zonder mensen die er doorheen zingen.
Het liedje heet (please) don`t let me be misunderstood. De recente versie is gemaakt door Santa esmeralda maar ik zoek dus de track zoals ie in de film is :) |
Stomste titel ooit om te vergeten maar het is me toch gelukt:
(fonetisch geschreven :p) maja-hiee maja-haa etc. |
niet dat roemeense nummer ofzo? ook een playbackfilmpje die ergens over het internet rondwaart. Dragostan ti dei oid,,
|
Citaat:
|
Weet iemand misschien hoe dat liedje heet van making the band, niet leave get out, maar dat liedje waar ze altyd op dansen ??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja is heel vaag, maar Najib Amhali heeft in zijn dvd, most wanted beatbox gedaan, en een stukje is turks, arabisch, marokaans oid, maar da klonk wel vet...
Na lang zoeken niet de titel of artiest gevonden, kan iemand mij helpen? |
is dat niet gewoon van zichzelf?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Que si!
|
In de film Dirty Dancing komt veel muziek voorbij, weet iemand meer nummers dan dit lijstje:
I had the time of my life Hungry eyes Love Man Where Are You Tonight Cry To Me Yes In The Still Of The Night Overload She's Like The Wind Wipeout Ik zou het tof vinden als iemand er meer weer! |
Citaat:
Wat dacht je van google Be my baby - the ronettes Stay - Maurice Williams And The Zodiacs You Don't Own Me - The Blow Monkeys Hey Baby - Bruce Channel Love Is Strange - Mickey And Sylvia |
hoi jongens zoek eigenlijk niet echt een leiedje maar een artiest in t algemeen. kan t op google niet vinden en limewore oid ook niet.
Ik kwam in mn hostel een amerikaan tegen en zn broer was drummer bij ene Windy James ofzo (zeker dat het windy en niet wendy was) kan wel met een i zijn ipv y aan t eind. Maar goed ik kan dus nergens vinden wie t is op google ofzo en hoop dus dat iemand misschien van r gehoord heeft, ze schijnt in de jaren 80 iig wat hits te hebben gehad, sowieso in amerika. maarja nou uhm erg onsamenhangend verhaal weer maar ik hoop dat iemand weet over wie t gaat. ;) ben benieuwd wat voor muziek t is (ze schijnt nog steeds rond te touren) oh die jongen kwam uit florida, weet niet of die windy daar ook vandaan komt maarja |
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wendy_James http://www.transvisionvamp.com/band/wendyjames.html ik type wendy james in op google en ik vind dit....... |
Citaat:
iig bedankt |
Weet iemand een goede site waar je gratis bladmuziek kan downloaden?
|
Citaat:
Even aanmelden en dan kun je mensen mailen die de bladmuziek hebben die jij zoekt. Werkt prima! (Als je zelf ook bladmuziek hebt: even een lijstje ervan maken, want sommige mensen willen liever ruilen.) |
NU in de reclame van pukkelpop op MTV. Tijdens de aankondiging van radiohead speelt er een liedje, en het komt me zo bekend voor, maar welke is het?
|
Ik heb een vraag; het liedje "Come on Come over" van Jaco Pastorius is volgens mij in een tv serie of ander programma gebruikt. Ik vraag me af of iemand misschien weet welke dat geweest zou kunnen zijn?
|
Wakadie wakada wakadoe.
Waar ga jij met vakantie naar toe Blijf je in dit kikkerland Waar je nimmer bruin verbrandt Ga toch mee Naar waki wakadee En zo nog een paar coupletten Wie weet wie dit liedje heeft gezongen? |
Hoi!!
Ik zoek ook een leidje ;) Eergisteren zag ik op talpa de recalme van deze zender over voetbal. Het ging over voetbal = talpa. Wie weet van wie het liedje is de je ondertussen hoort??? Ik ken het wel, maar ik kan maar niet op de titel/artiest komen!!!!! :S Alvast heeeeel erg bedankt. |
Ik zoek ook een liedje... het is al oud. Ik denk zo rond 1970 zelfs.
Het is eens gebruikt in een reclame van een radiostation waarvan ik de naam niet onthouden heb. Die reclame komt ondertussen al een hele tijd niet meer op tv, maar er kwam een hond in voor die op het einde van het spotje nog even te zien is. En min of meer headbangt (wat een woord :eek: ) op de maat van de muziek. De hond is in het midden van het scherm dan te zien in een soort van venstertje ( of het logo van het radiostation of iets dergelijks) Ik dacht dat het Queen was, maar na een flinke zoektocht op Internet heb ik nog niets gevonden. (het komt wel uit die tijd in ieder geval) Wie kan mij helpen? Ik hoop dat ik het zo duidelijk mogelijk omschreven heb.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |