![]() |
welke 10 items staan permanent in je boeken/cdkast?
Ik begin:
bij mij staan er de volgende items: Killers, Iron Maiden, de plaat dus. Divina commedia, dante. Woordenboekencollectie :bloos: beauty of the burst (boek over lespauls :bloos: : o ) Een geurkaarsje met daarin gestoken mijn eerste el34. Een boek met de schakelschema's van mijn versterkers The Canterburry Tales, chaucer. Orpheo, Monteverdi. Heruitgave uit 1901, van Orff. La guide culinaire, escoffier Het Proces, Kafka en jullie? :D |
*loopt naar den boekenkast*
1 - encyclopedie 2 - woorden boeken (ned. fr. dui. po.) 3 - pakje speelkaarten 4 - een hele zooi psychologische boeken 5 - dingen voor/van school 6 - een zelfhulp cd :confused: 7 - kaarten voor elke gelegenheid (verjaardag, kerst, end.) 8 - zooitje romannetjes (geen idee waarom, heb der misschien een van gelezen :O) 9 - Tig aantal muziek cd's 10 - Een foto boek (ik heb niets permanents) |
Ik ga toch geen cd's in mn boekenkast doen. Ik heb niet eens een fatsoenlijke boekenkast.
Maar de boeken die ik heb zijn: Fight Club - Chuck Palahniuk Good Omens - Terry Pratchett en Neil Gaiman Do Androids Dream Of Electric Sheep? - Philip K. Dick The Hitchhiker's Guide to the Galaxy - Douglas Adams The Lord of the Rings - J.R.R. Tolkien The Silmarillion - J.R.R Tolkien The Hobbit - J.R.R Tolkien en een hoop interessante en oninteressante studieboeken. En veel DVD's. |
Nou.
Oude schoolwoordenboeken (Frans, Duits, Engels, Spaans) Wat leesboeken Wat felicitatie- en vakantiekaartjes Een oud Bergkamp T-shirt Veel meer heb ik niet, sorrie. |
Heb 2 boekenkasten maar staan vol met dvds, en wat movie merchandise.
|
Citaat:
|
al mijn boeken behalve degene die ik gebruik :confused:
|
heel veel boeken
dvd's cd's doodskoppen kaart spelletje gokspelletjes kaarten voor verjaardag beterschap enz. spuitbussen verf (staan boven zodat mijn zusjes er niet aan zitten) hoop ik aap die geluid maakt als je in je handen klapt hondje die op dat geluid reageert en heel veel zippo's en aanstekers |
Citaat:
|
Um...ik heb geen kasten, ik heb aan de muren geschroefde planken, en daar staat op wat erop hoort: boeken en cd's. Veel boeken, en iets minder veel cd's.
Hmz. En een lading stof van hier tot Tokyo... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |