![]() |
Doe jij nog wel eens iets stiekem?
Laatst ben ik stiekem over een hek geklommen, om ergens te voetballen. Vroeg deed ik dat veel vaker dan nu, bedacht ik me toen ik mij in een hachelijke positie bevond, met mijn benen vlak boven de puntige bovenkant van de afscheiding.
Doen jullie nog wel eens iets in het geniep? Zo ja: wat dan? |
spammen op fora
|
ik kom stiekem wel eens te laat op mijn werk...
|
Roken in mn kamer.
|
Citaat:
|
Blowen.
|
Ik roep het niet door de kamer als ik even ga rukken.
|
Oh nee dat doe ik ook nooit.. maar ik neem aan dat je ook niet het hele huis door gaat roepen als je wat te drinken pakt?
|
Jij staat in de keuken te masturberen dan? Of je loopt al masturberend door het huis?
|
Neen.. :) maar ik denk dat ze eerder dingen bedoelen waarvan eigenlijk vrij weinig mensen t afweten, wat eigenlijk niet mag dat soort dingen.
|
Handen boven de dekens!
Vroeger was het duivel, :). |
Masturberen.. tja.. ik vind t niet stiekem. Iedereen weet dat je t doet, alleen wanneer niet. En ik neem aan dat ze jou niet op je vingers tikken als je t doet?
|
Nee, maar dat is bij mijn ouders sowieso niet echt een issue. Ze zijn een beetje van het 'vrije opvoeden' en het 'zelf ontdekken'. Met alles zo ongeveer.
|
zwemmen na sluitings tijd maja ik heb een abbo dus heb er voor betaalt:P:P:P:P :evil:
veder niks eigelijk enige is wat dingen die van mij waren weer op m'n eigen kamer zetten |
te lang op de pc zitten... :bloos:
|
zwemmen in particuliere zwembaden
bbqs houden in mensen hun tuin als ze op vakantie zijn feesten geven in een grote leegstaande loods hier in het industriegebied ergens eten zonder af te rekenen voetballen/hangen op plekken waar dat niet de bedoeling is zwart reizen ach je moet het leven een beetje spannend houden, als je maar probeerd andere mensen er geen last mee te bezorgen |
sex met de buurman.
ik woon in een centraal wonen project dus iedereen kent elkaar vrij goed, anders boeide het niet. verder ben ik best braaf :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Te lang achter de PC zitten, téveel bellen en téveel praten met mensen van MSN. :o
|
Keihard muziek zetten op me pc als er niemand thuis is.
|
Niet echt meer... :bloos:
|
heel soms roken in de trein :o
(te) regelmatig een rookpauze inlassen onder werktijd :o enkele crusiale schoolcijfers veranderd :o nou ja, ik woon niet meer thuis dat scheelt stiekemachtigheid :p |
Citaat:
Wat leuk... Sex met de buurman... :eek: |
Citaat:
|
Ik hoef niks stiekem te doen
|
Citaat:
|
Forummen
|
Citaat:
Verder: snoepen af en toe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik sla baby's stiekem als hun moeders de andere kant op kijken
|
Ik was pas als laatste persoon nog op mijn werk en ben toen gewoon eerder weggegaan. En ik zit nu op mijn moeder's pc :evil:
|
roken en forummen
|
Ja, forummen natuurlijk. :o
|
bier drinken als dat niet mag van mama
en gamen tot laat :o |
Gratis post versturen.
|
ohja, foto's kijken van knappe jongens :o
|
Forummen op mijn werk :o
|
Nee ik hoef niks stiekem te doen. Behalve misschien als ik een slecht cijfer heb gehaald, dat vertel ik dan nooit. Mijn ma raakt dan altijd helemaal in paniek, ze zou toch beter moeten weten na al die jaren... (n)
|
Ik doe nooit wat stiekemsssss. :o
|
Citaat:
|
Ik bestel wel eens stiekem een DVD'tje, met de credit card van m'n ouders. En dan zeg ik dat pas als ik weer salaris heb en het geld heb overgemaakt.
|
masturberen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op mijn werk zeggen dat ik de afwas ga doen en dan stiekem roken :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |